Biały Top All That She Wants
Biały Top All That She Wants
Biały Top All That She Wants
Biały Top All That She Wants
Biały Top All That She Wants
Biały Top All That She Wants

Biały Top All That She Wants

Kod produktu: 2010100389286

69,99 zł
44,99 zł
(0)
Inne kolory:
Czarny Top All That She Wants
Niebieski Top All That She Wants
Kremowy Top All That She Wants

Wybierz rozmiar:

Numeracja typowa - możesz bez obaw wybrać rozmiar, który nosisz na co dzień.
  • Z Pocztą Polską darmowa dostawa już od 100 zł!
  • Ekspresowa dostawa już w 24h
  • Kod produktu: 2010100389286
  • Kolor: Biały
  • Kolekcja: Wiosna/Lato
  • Materiał: 95% Bawełna, 5% Elastan

Czas realizacji zamówień

Jakie są koszty dostawy?

  • Poczta Polska - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – już od 0,00 zł*
    2. za pobraniem – 17.99zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Poczta Polska - Odbiór w punkcie:
    1. przelew – już od 0,00 zł*
    2. PayU – już od 0,00 zł*
    3. za pobraniem – 17.99zł
  • Przesyłka kurierska DPD - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 14.99zł
    2. za pobraniem – 17.99zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Paczkomaty InPost - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 9.99zł
  • Użytkownik zarejestrowany i robiący po raz pierwszy zakupy w Multu.pl otrzymuje darmową dostawę przy zamówieniu powyżej 100 zł.
  • * - przy zakupach powyżej 100 zł (nie dotyczy płatności za pobraniem). Cena regularna 9,99 zł

Nie odebrałam/em przesyłki kurierskiej. Co teraz?

Do każdej z przesyłek dołączamy numer telefonu Klienta, aby w takich sytuacjach umożliwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy. Jeżeli nie otrzymasz od nas zakupionej przesyłki, skontaktuj się z nami mailowo na: info@multu.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 22 113 70 50, a na pewno nasi konsultanci pomogą Ci znaleźć rozwiązanie.

Dokonałam/em zakupu, kiedy otrzymam przesyłkę?

Swoją przesyłkę otrzymasz maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od momentu przekazania paczki kurierowi.

Chcę otrzymać fakturę VAT. Wyśleci mi ją wraz z przesyłką?

Oczywiście, do każdej przesyłki z produktem dołączamy fakturę VAT.

Czy mogę przymierzyć buty przed zakupem?

Niestety nie ma obecnie takiej możliwości, jednak zawsze możesz zwrócić towar, który nie pasuje.

Czy istenieje możliwość odbioru osobistego?

Niestety, nie ma możliwości osobistego odbioru zakupionego produktu.

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

  • złożone zamówienie wysyłamy w przeciągu 48h
  • Przewidywany termin dostawy nie powinien przekraczać:
    1. Kurier DPD – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    2. Paczkomaty – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    3. Poczta Polska Kurier 48 – zaplanowany termin dostawy do 2 dni roboczych.

Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku problemów w kontakcie pomiędzy kurierem a odbiorcą lub z przyczyn niezależnych, leżących po stronie firmy kurierskiej bądź firmy InPost (operatora usługi Paczkomaty).

Wymiany, zwroty i reklamacje

Wymiana towaru

Aby wymienić towar w naszym sklepie postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały, odeślij go do nas razem z formularzem zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie.

Zwrot towaru

W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, masz pełne prawo by zwrócić do nas zakupiony produkt. Jak to zrobić? To proste!

  • 1. Wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki i wyślij go wraz z butami do nas (jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: info@multu.pl, a wyślemy Ci go jeszcze raz).
  • 2. Wyślij paczkę na adres:
    Multu.pl - Centrum Logistyczne
    Aleja Krakowska 140A
    05-552 Marysin

Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz zwrotu. Niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu ok. 10 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu (maksymalnie do 14 dni), za pośrednictwem przelewu bankowego. Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem” (przesyłka zwrotna musi być z góry opłacona przez Państwa). Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier, a następnie skleić taśmą). Przy dokonywaniu zwrotu zachęcamy do korzystania z firm kurierskich lub opcji pocztowej z potwierdzeniem nadania (np. paczka pocztowa ekonomiczna). Twoja satysfakcja liczy się dla nas najbardziej. Pomóż nam doskonalić nasze produkty i usługi. Sugestie i komentarze w formularzu zwrotu są zawsze mile widziane.

Reklamacje

Chcesz zgłosić reklamację? W przypadku reklamacji otrzymanego towaru: wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki i wyślij go wraz z butami do nas (jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z nami pod adres: info@multu.pl a wyślemy Ci go jeszcze raz). Wyślij paczkę na adres:

Multu.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz reklamacji (faktura została wysłana do Ciebie elektronicznie i nie musisz jej dołączać). Niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier, a następnie skleić taśmą). Polecamy odesłać towar paczką ekonomiczną z Poczty Polskiej. W przypadku uwzględnionej reklamacji zwrócimy Ci wszelkie poniesione przez Ciebie koszty lub wymienimy towar na nowy. Ustosunkujemy się do każdego żądania nie później niż w terminie 14 dni.

  • Kod produktu: 2010100389286
  • Kolor: Biały
  • Kolekcja: Wiosna/Lato
  • Materiał: 95% Bawełna, 5% Elastan

Czas realizacji zamówień

Jakie są koszty dostawy?

  • Poczta Polska - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – już od 0,00 zł*
    2. za pobraniem – 17.99zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Poczta Polska - Odbiór w punkcie:
    1. przelew – już od 0,00 zł*
    2. PayU – już od 0,00 zł*
    3. za pobraniem – 17.99zł
  • Przesyłka kurierska DPD - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 14.99zł
    2. za pobraniem – 17.99zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Paczkomaty InPost - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 9.99zł
  • Użytkownik zarejestrowany i robiący po raz pierwszy zakupy w Multu.pl otrzymuje darmową dostawę przy zamówieniu powyżej 100 zł.
  • * - przy zakupach powyżej 100 zł (nie dotyczy płatności za pobraniem). Cena regularna 9,99 zł

Nie odebrałam/em przesyłki kurierskiej. Co teraz?

Do każdej z przesyłek dołączamy numer telefonu Klienta, aby w takich sytuacjach umożliwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy. Jeżeli nie otrzymasz od nas zakupionej przesyłki, skontaktuj się z nami mailowo na: info@multu.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 22 113 70 50, a na pewno nasi konsultanci pomogą Ci znaleźć rozwiązanie.

Dokonałam/em zakupu, kiedy otrzymam przesyłkę?

Swoją przesyłkę otrzymasz maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od momentu przekazania paczki kurierowi.

Chcę otrzymać fakturę VAT. Wyśleci mi ją wraz z przesyłką?

Oczywiście, do każdej przesyłki z produktem dołączamy fakturę VAT.

Czy mogę przymierzyć buty przed zakupem?

Niestety nie ma obecnie takiej możliwości, jednak zawsze możesz zwrócić towar, który nie pasuje.

Czy istenieje możliwość odbioru osobistego?

Niestety, nie ma możliwości osobistego odbioru zakupionego produktu.

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

  • złożone zamówienie wysyłamy w przeciągu 48h
  • Przewidywany termin dostawy nie powinien przekraczać:
    1. Kurier DPD – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    2. Paczkomaty – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    3. Poczta Polska Kurier 48 – zaplanowany termin dostawy do 2 dni roboczych.

Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku problemów w kontakcie pomiędzy kurierem a odbiorcą lub z przyczyn niezależnych, leżących po stronie firmy kurierskiej bądź firmy InPost (operatora usługi Paczkomaty).

Wymiany, zwroty i reklamacje

Wymiana towaru

Aby wymienić towar w naszym sklepie postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały, odeślij go do nas razem z formularzem zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie.

Zwrot towaru

W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, masz pełne prawo by zwrócić do nas zakupiony produkt. Jak to zrobić? To proste!

  • 1. Wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki i wyślij go wraz z butami do nas (jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: info@multu.pl, a wyślemy Ci go jeszcze raz).
  • 2. Wyślij paczkę na adres:
    Multu.pl - Centrum Logistyczne
    Aleja Krakowska 140A
    05-552 Marysin

Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz zwrotu. Niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu ok. 10 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu (maksymalnie do 14 dni), za pośrednictwem przelewu bankowego. Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem” (przesyłka zwrotna musi być z góry opłacona przez Państwa). Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier, a następnie skleić taśmą). Przy dokonywaniu zwrotu zachęcamy do korzystania z firm kurierskich lub opcji pocztowej z potwierdzeniem nadania (np. paczka pocztowa ekonomiczna). Twoja satysfakcja liczy się dla nas najbardziej. Pomóż nam doskonalić nasze produkty i usługi. Sugestie i komentarze w formularzu zwrotu są zawsze mile widziane.

Reklamacje

Chcesz zgłosić reklamację? W przypadku reklamacji otrzymanego towaru: wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki i wyślij go wraz z butami do nas (jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z nami pod adres: info@multu.pl a wyślemy Ci go jeszcze raz). Wyślij paczkę na adres:

Multu.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz reklamacji (faktura została wysłana do Ciebie elektronicznie i nie musisz jej dołączać). Niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier, a następnie skleić taśmą). Polecamy odesłać towar paczką ekonomiczną z Poczty Polskiej. W przypadku uwzględnionej reklamacji zwrócimy Ci wszelkie poniesione przez Ciebie koszty lub wymienimy towar na nowy. Ustosunkujemy się do każdego żądania nie później niż w terminie 14 dni.

Opinie

Tabela rozmiarów
Wymiary produktu Biały Top All That She Wants
Rozmiary podane są w centymetrach.
Rozmiar [A] 1/2 OBWODU KLATKI PIERSIOWEJ [C] 1/2 OBWODU DOŁU / BIODER [D] DŁUDOŚĆ CAŁKOWITA
L/XL 50 53 49
Sprawdź podobne produkty
Ostatnio oglądane

Polecamy:

2018 AZAGROUP S.A.