Czarna Sukienka Promises
Czarna Sukienka Promises
Czarna Sukienka Promises
Czarna Sukienka Promises
Czarna Sukienka Promises
Czarna Sukienka Promises

Czarna Sukienka Promises

Kod produktu: 3100000033262

39,99 zł
19,99 zł
(0)

Wybierz rozmiar:

Numeracja typowa - możesz bez obaw wybrać rozmiar, który nosisz na co dzień.
  • Z Pocztą Polską darmowa dostawa już od 150 zł!
  • Ekspresowa dostawa już w 24h
Tabela rozmiarów
Wybierz rozmiar
Numeracja typowa - możesz bez obaw wybrać rozmiar, który nosisz na co dzień.
  • Kod produktu: 3100000033262
  • Kolor: Czarny
  • Kolekcja: Wiosna/Lato
  • Materiał: 65% Poliester, 35% Bawełna

Czas realizacji zamówień

Jakie są koszty dostawy?

  • Poczta Polska - dostawa w ciągu 48h po nadaniu paczki:
    1. PayU – już od 0,00 zł*
    2. za pobraniem – 17.99zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Poczta Polska - Odbiór w punkcie:
    1. przelew – już od 0,00 zł*
    2. PayU – już od 0,00 zł*
    3. za pobraniem – 17.99zł
  • Przesyłka kurierska DPD - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 14.99zł
    2. za pobraniem – 17.99zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Paczkomaty InPost - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 11,99zł
  • Użytkownik zarejestrowany i robiący po raz pierwszy zakupy w Multu.pl otrzymuje darmową dostawę przy zamówieniu powyżej 150 zł.
  • * - przy zakupach powyżej 150 zł (nie dotyczy płatności za pobraniem). Cena regularna 11,99 zł

Nie odebrałam/em przesyłki kurierskiej. Co teraz?

Do każdej z przesyłek dołączamy numer telefonu Klienta, aby w takich sytuacjach umożliwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy. Jeżeli nie otrzymasz od nas zakupionej przesyłki, skontaktuj się z nami mailowo na: info@multu.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 22 113 70 50, a na pewno nasi konsultanci pomogą Ci znaleźć rozwiązanie.

Dokonałam/em zakupu, kiedy otrzymam przesyłkę?

Swoją przesyłkę otrzymasz maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od momentu przekazania paczki kurierowi.

Chcę otrzymać fakturę VAT. Wyśleci mi ją wraz z przesyłką?

Oczywiście, do każdej przesyłki z produktem dołączamy fakturę VAT.

Czy mogę przymierzyć buty przed zakupem?

Niestety nie ma obecnie takiej możliwości, jednak zawsze możesz zwrócić towar, który nie pasuje.

Czy istenieje możliwość odbioru osobistego?

Niestety, nie ma możliwości osobistego odbioru zakupionego produktu.

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

  • złożone zamówienie wysyłamy w przeciągu 48h
  • Przewidywany termin dostawy nie powinien przekraczać:
    1. Kurier DPD – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    2. Paczkomaty – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    3. Poczta Polska Kurier 48 – zaplanowany termin dostawy do 2 dni roboczych.

Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku problemów w kontakcie pomiędzy kurierem a odbiorcą lub z przyczyn niezależnych, leżących po stronie firmy kurierskiej bądź firmy InPost (operatora usługi Paczkomaty).

Wymiany, zwroty i reklamacje

Zwrot

Krok 1
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką.

Jeżeli nie posiadasz formularza, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą naszej infolinii, czatu bądź wiadomości e-mail. Formularz odstąpienia od umowy prześlemy na Twój adres mailowy.

Na zwrot produktu masz 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

Jeśli zamówiłeś paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej, możesz ją odesłać za darmo (nie płacąc za przesyłkę) w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Krok 2
Zapakuj przedmiot, który chcesz zwrócić oraz dołącz do paczki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć.
Krok 3
Paczkę ze zwracanym produktem zaadresuj na poniższy adres:

Multu.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

PAMIĘTAJ! Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem (wysłanych na koszt adresata) oraz nadanych za pomocą Paczkomatów!
Krok 4
Poczekaj na zwrot należności. Nastąpi on w ciągu 14 dni, liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie. Zwrot płatności nastąpi na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.

Wymiana - Jak mogę wymienić zakupione produkty?

Krok 1
Zwróć produkt zgodnie z instrukcją podaną powyżej (ZWROT).
Krok 2
Złóż nowe zamówienie w dowolnym dla Ciebie momencie. Pamiętaj, aby opłacić nowe zamówienie. Należność za produkty, które do nas odesłałaś/eś zostanie zwrócona w ciągu 14 dni liczonych od momentu otrzymania przesyłki w magazynie.

Reklamacja

Krok 1
Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową. Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia. Podanie takich informacji usprawni proces reklamacji, przed wysłaniem reklamowanego produktu. Na Twój adres mailowy wyślemy wstępną opinię i ewentualnie dalszą instrukcję.
Krok 2
Jeśli dostaniesz odpowiedź drogą mailową, że Twoja reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, możesz wysłać do nas wadliwy produkt. Najpierw wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką krótko opisując powód reklamacji, co przyspieszy proces jej rozpatrzenia.

Jeżeli nie posiadasz formularza, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą naszej infolinii, czatu bądź wiadomości e-mail. Formularz odstąpienia od umowy prześlemy na Twój adres mailowy.
Krok 3
Odeślij wadliwy produkt wraz z formularzem na adres:

Multu.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Pamiętaj! Na odesłanie wadliwego produktu masz 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Polecamy odesłać produkt ekonomiczną przesyłką pocztową. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy Ci koszty przesyłki.
Krok 4
Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar i przesyłkę na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.
  • Kod produktu: 3100000033262
  • Kolor: Czarny
  • Kolekcja: Wiosna/Lato
  • Materiał: 65% Poliester, 35% Bawełna

Czas realizacji zamówień

Jakie są koszty dostawy?

  • Poczta Polska - dostawa w ciągu 48h po nadaniu paczki:
    1. PayU – już od 0,00 zł*
    2. za pobraniem – 17.99zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Poczta Polska - Odbiór w punkcie:
    1. przelew – już od 0,00 zł*
    2. PayU – już od 0,00 zł*
    3. za pobraniem – 17.99zł
  • Przesyłka kurierska DPD - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 14.99zł
    2. za pobraniem – 17.99zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Paczkomaty InPost - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 11,99zł
  • Użytkownik zarejestrowany i robiący po raz pierwszy zakupy w Multu.pl otrzymuje darmową dostawę przy zamówieniu powyżej 150 zł.
  • * - przy zakupach powyżej 150 zł (nie dotyczy płatności za pobraniem). Cena regularna 11,99 zł

Nie odebrałam/em przesyłki kurierskiej. Co teraz?

Do każdej z przesyłek dołączamy numer telefonu Klienta, aby w takich sytuacjach umożliwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy. Jeżeli nie otrzymasz od nas zakupionej przesyłki, skontaktuj się z nami mailowo na: info@multu.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 22 113 70 50, a na pewno nasi konsultanci pomogą Ci znaleźć rozwiązanie.

Dokonałam/em zakupu, kiedy otrzymam przesyłkę?

Swoją przesyłkę otrzymasz maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od momentu przekazania paczki kurierowi.

Chcę otrzymać fakturę VAT. Wyśleci mi ją wraz z przesyłką?

Oczywiście, do każdej przesyłki z produktem dołączamy fakturę VAT.

Czy mogę przymierzyć buty przed zakupem?

Niestety nie ma obecnie takiej możliwości, jednak zawsze możesz zwrócić towar, który nie pasuje.

Czy istenieje możliwość odbioru osobistego?

Niestety, nie ma możliwości osobistego odbioru zakupionego produktu.

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

  • złożone zamówienie wysyłamy w przeciągu 48h
  • Przewidywany termin dostawy nie powinien przekraczać:
    1. Kurier DPD – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    2. Paczkomaty – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    3. Poczta Polska Kurier 48 – zaplanowany termin dostawy do 2 dni roboczych.

Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku problemów w kontakcie pomiędzy kurierem a odbiorcą lub z przyczyn niezależnych, leżących po stronie firmy kurierskiej bądź firmy InPost (operatora usługi Paczkomaty).

Wymiany, zwroty i reklamacje

Zwrot

Krok 1
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką.

Jeżeli nie posiadasz formularza, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą naszej infolinii, czatu bądź wiadomości e-mail. Formularz odstąpienia od umowy prześlemy na Twój adres mailowy.

Na zwrot produktu masz 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

Jeśli zamówiłeś paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej, możesz ją odesłać za darmo (nie płacąc za przesyłkę) w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Krok 2
Zapakuj przedmiot, który chcesz zwrócić oraz dołącz do paczki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć.
Krok 3
Paczkę ze zwracanym produktem zaadresuj na poniższy adres:

Multu.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

PAMIĘTAJ! Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem (wysłanych na koszt adresata) oraz nadanych za pomocą Paczkomatów!
Krok 4
Poczekaj na zwrot należności. Nastąpi on w ciągu 14 dni, liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie. Zwrot płatności nastąpi na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.

Wymiana - Jak mogę wymienić zakupione produkty?

Krok 1
Zwróć produkt zgodnie z instrukcją podaną powyżej (ZWROT).
Krok 2
Złóż nowe zamówienie w dowolnym dla Ciebie momencie. Pamiętaj, aby opłacić nowe zamówienie. Należność za produkty, które do nas odesłałaś/eś zostanie zwrócona w ciągu 14 dni liczonych od momentu otrzymania przesyłki w magazynie.

Reklamacja

Krok 1
Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową. Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia. Podanie takich informacji usprawni proces reklamacji, przed wysłaniem reklamowanego produktu. Na Twój adres mailowy wyślemy wstępną opinię i ewentualnie dalszą instrukcję.
Krok 2
Jeśli dostaniesz odpowiedź drogą mailową, że Twoja reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, możesz wysłać do nas wadliwy produkt. Najpierw wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką krótko opisując powód reklamacji, co przyspieszy proces jej rozpatrzenia.

Jeżeli nie posiadasz formularza, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą naszej infolinii, czatu bądź wiadomości e-mail. Formularz odstąpienia od umowy prześlemy na Twój adres mailowy.
Krok 3
Odeślij wadliwy produkt wraz z formularzem na adres:

Multu.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Pamiętaj! Na odesłanie wadliwego produktu masz 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Polecamy odesłać produkt ekonomiczną przesyłką pocztową. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy Ci koszty przesyłki.
Krok 4
Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar i przesyłkę na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.

Opinie

Tabela rozmiarów
Wymiary produktu Czarna Sukienka Promises
Rozmiary podane są w centymetrach.
Rozmiar [A] 1/2 OBWODU KLATKI PIERSIOWEJ [B] 1/2 OBWODU TALII / PASA [C] 1/2 OBWODU DOŁU / BIODER [D] DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA
M 36 34 46 92
L 37 35 47 93
XL 39 36 50 94
XXL 41 37 52 95
XXXL 42 38 53 96

Polecamy:

Czarna Sukienka Promises
Czarna Sukienka Promises
Czarna Sukienka Promises
Czarna Sukienka Promises
Czarna Sukienka Promises
Czarna Sukienka Promises

2018 AZAGROUP S.A.