Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up

Czarne Buty Sportowe Lock up

Kod produktu: 4450000192353

89,99 zł
29,99 zł
(21)
Pośpiesz się - zostały ostanie sztuki!
Inne kolory:
Szare Buty Sportowe Lock up
Czerwone Buty Sportowe Lock up
Różowe Buty Sportowe Lock up

Wybierz rozmiar:

Numeracja typowa - możesz bez obaw wybrać rozmiar, który nosisz na co dzień.
  • Z Pocztą Polską darmowa dostawa już od 200 zł!
  • Ekspresowa dostawa już w 24h
Wymiary produktu
Wybierz rozmiar
Numeracja typowa - możesz bez obaw wybrać rozmiar, który nosisz na co dzień.
Trwa promocja odbierz Lampki Choinkowe za 1 zł przy zamówieniu za min. 119 zł
  • Kod produktu: 4450000192353
  • Kolor: Czarny
  • Tęgość stopy: Neutralny
  • Rodzaj obcasa: Płaski
  • Wkładka/wyściółka: Materiał włókienniczy
  • Materiał: Ekoskóra
  • Nosek buta: Okrągły
  • Zapięcie: Sznurowanie
  • Sezon: Wiosna, Lato, Jesień
  • Wymiary produktu
Opis
Czarne Buty Sportowe Lock up sznurowane, na platformie. Posiadają okrągły nosek, wykonane są z materiału skóropodobnego. Wkłądka jest z materiału. Na cholewce ozdobne przeszycia.

Czas realizacji zamówień

Jakie są koszty dostawy?

  • Poczta Polska - dostawa w ciągu 48h po nadaniu paczki:
    1. PayU – już od 0,00 zł*
    2. za pobraniem – 17.99zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Poczta Polska - Odbiór w punkcie:
    1. PayU – już od 0,00 zł*
    2. za pobraniem – 17.99zł
  • Przesyłka kurierska DPD - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 14.99zł
    2. za pobraniem – 17.99zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Paczkomaty InPost - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 14,99zł
  • Użytkownik zarejestrowany i robiący po raz pierwszy zakupy w Multu.pl otrzymuje darmową dostawę przy zamówieniu powyżej 200 zł.
  • * - przy zakupach powyżej 200 zł (nie dotyczy płatności za pobraniem). Cena regularna 11,99 zł (Odbiór w punkcie 10,99 zł)

Nie odebrałam/em przesyłki kurierskiej. Co teraz?

Do każdej z przesyłek dołączamy numer telefonu Klienta, aby w takich sytuacjach umożliwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy. Jeżeli nie otrzymasz od nas zakupionej przesyłki, skontaktuj się z nami mailowo na: info@multu.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 22 113 70 50, a na pewno nasi konsultanci pomogą Ci znaleźć rozwiązanie.

Dokonałam/em zakupu, kiedy otrzymam przesyłkę?

Swoją przesyłkę otrzymasz maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od momentu przekazania paczki kurierowi.

Chcę otrzymać fakturę VAT. Wyśleci mi ją wraz z przesyłką?

Oczywiście, do każdej przesyłki z produktem dołączamy fakturę VAT.

Czy mogę przymierzyć buty przed zakupem?

Niestety nie ma obecnie takiej możliwości, jednak zawsze możesz zwrócić towar, który nie pasuje.

Czy istenieje możliwość odbioru osobistego?

Niestety, nie ma możliwości osobistego odbioru zakupionego produktu.

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

  • złożone zamówienie wysyłamy w przeciągu 48h
  • Przewidywany termin dostawy nie powinien przekraczać:
    1. Kurier DPD – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    2. Paczkomaty – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    3. Poczta Polska Kurier 48 – zaplanowany termin dostawy do 2 dni roboczych.

Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku problemów w kontakcie pomiędzy kurierem a odbiorcą lub z przyczyn niezależnych, leżących po stronie firmy kurierskiej bądź firmy InPost (operatora usługi Paczkomaty).

Wymiany, zwroty i reklamacje

Zwrot

Krok 1
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy otrzymany wraz z Twoją przesyłką.

W przypadku braku otrzymania formularza odstąpienia od umowy, znajdziesz go również na swojej skrzynce mailowej. Został wysłany w mailu potwierdzającym wysyłkę przesyłki. Jeśli na mailu również go nie ma, skontaktuj się z nami w wybrany przez siebie sposób (telefon,czat, formularz kontaktowy na stronie), a my wyślemy Ci dokument odstąpienia od umowy na Twój adres e-mail.

Na dokonanie zwrotu produktu masz 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

Zgodnie z §10 ust. 1 Regulaminu Sklepu, zwrotom nie podlegają produkty, które noszą znamiona użytkowania, a także m.in. kostiumy kąpielowe i bielizna.

Wybierając opcję dostawy pośrednika Poczty Polskiej pod wskazany adres lub do punktu odbioru (Ruch, Orlen, Żabka itd.), masz opcję odesłania jej za darmo w ciągu 14 dni od otrzymania swojego zamówienia za pomocą wydrukowanej etykiety darmowego zwrotu na paczkę.

Instrukcja darmowego zwrotu jest widoczna pod linkiem: https://ezwroty.poczta-polska.pl W pierwszej kolejności należy wybrać sklep, wpisując frazę Multu, a następnie kliknąć wyświetloną nazwę sklepu. Po kliknięciu sklep, nastąpi auto uzupełnianie płatnika przesyłki, czyli „Multu, ul. Aleja Krakowska 140a, 05-552 Marysin".

UWAGA: Prosimy o nieużywanie opcji “Zwróć do sklepu, którego nie ma liście”. Może to doprowadzić do naliczenia dodatkowych opłat za przesyłkę, którymi Poczta Polska obciąży klienta – w tym wypadku Ciebie.
Krok 2
Spakuj produkt, który chcesz zwrócić oraz dołącz do przesyłki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłka powinna być starannie zabezpieczona.

Zwrotu produktów należy dokonywać w oryginalnych opakowaniach (pudełko w przypadku obuwia, folie w przypadku odzieży). W przypadku braku dołączenia formularza odstąpienia od umowy, możesz do nas przesłać zdjęcie lub skan wypełnionego formularza.

Pamiętaj, że można zwrócić produkty z różnych zamówień w jednej paczce. W tym celu prosimy o spakowanie produktów w oryginalnych opakowaniach w jednej przesyłce oraz zamieszczenie wszystkich wypełnionych formularzy zwrotu z odsyłanych zamówień.

W przypadku skorzystania z darmowego zwrotu użyj tylko jednej etykietki na paczkę z tych zamówień. Wybór, z którego zamówienia ją uzyskać, jest dowolny.
Krok 3
Przesyłkę ze zwracanym produktem odeślij na adres:

Multu.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska, nr. 140a
05-552 Marysin

UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem (wysłanych na koszt odbiorcy) oraz nadanych za pomocą Paczkomatów. Przesyłka zwrotna powinna zostać opłacona przez klienta.
Krok 4
Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania paczki przez nasz magazyn oraz zostanie dokonany, w taki sam sposób, w jaki otrzymaliśmy wpłatę za zamówienie. Wyjątek: w przypadku płatności przy odbiorze lub przekazu pocztowego chyba na konto podane w formularzu odstąpienia od umowy. Zwrot kosztów za przesyłkę (mianowicie najtańsza forma dostawy dostępna w sklepie podczas składania zamówienia) jest realizowany tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia. Jeśli dostawa była darmowa, taki zwrot nie będzie realizowany.

Wymiana - Jak mogę wymienić zakupione produkty?

Krok 1
Dokonaj zwrotu produktu zgodnie z procedurą podaną powyżej (ZWROT)
Krok 2
Dokonaj ponownie zakupu w naszym sklepie. Pamiętaj, aby je opłacić. Zwrot środków za odesłane produkty nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania przez nasz magazyn.

Reklamacja

Krok 1
Przed odesłaniem do naszego sklepu wadliwego towaru, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: reklamacje@multu.pl. Opisz krótko przyczynę reklamacji, poddaj numer zamówienia i dołącz zdjęcia wadliwego towaru. Rozmiar wiadomości mailowej nie powinien przekroczyć 20 MB. To usprawni cały proces reklamacyjny.
Krok 2
Zaczekaj na odpowiedź ze strony biura obsługi klienta ze wstępną opinią Działu Reklamacji BOK. Aby odesłać produkty, postępuj zgodnie z instrukcją otrzymaną w wiadomości zwrotnej.
Krok 3
Odeślij wadliwy towar wraz z formularzem odstąpienia od umowy na adres:

Multu.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Jeśli formularz nie został dołączony do przesyłki, prosimy o wysłanie zdjęcia uzupełnionego formularza na adres e-mail: info@multu.pl
Krok 4
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki przez nasz Dział Reklamacji. Jeżeli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrot należności za wadliwy produkt i przesyłkę zostanie dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie, przy płatności z góry. Jeśli płatność została dokonana przy odbiorze, zwrot środków nastąpi na konto wskazane na formularzu odstąpienia od umowy. W przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.
Czarne Buty Sportowe Lock up sznurowane, na platformie. Posiadają okrągły nosek, wykonane są z materiału skóropodobnego. Wkłądka jest z materiału. Na cholewce ozdobne przeszycia.
  • Kod produktu: 4450000192353
  • Kolor: Czarny
  • Tęgość stopy: Neutralny
  • Rodzaj obcasa: Płaski
  • Wkładka/wyściółka: Materiał włókienniczy
  • Materiał: Ekoskóra
  • Nosek buta: Okrągły
  • Zapięcie: Sznurowanie
  • Sezon: Wiosna, Lato, Jesień
  • Wymiary produktu
Opis
Czarne Buty Sportowe Lock up sznurowane, na platformie. Posiadają okrągły nosek, wykonane są z materiału skóropodobnego. Wkłądka jest z materiału. Na cholewce ozdobne przeszycia.

Czas realizacji zamówień

Jakie są koszty dostawy?

  • Poczta Polska - dostawa w ciągu 48h po nadaniu paczki:
    1. PayU – już od 0,00 zł*
    2. za pobraniem – 17.99zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Poczta Polska - Odbiór w punkcie:
    1. PayU – już od 0,00 zł*
    2. za pobraniem – 17.99zł
  • Przesyłka kurierska DPD - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 14.99zł
    2. za pobraniem – 17.99zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Paczkomaty InPost - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 14,99zł
  • Użytkownik zarejestrowany i robiący po raz pierwszy zakupy w Multu.pl otrzymuje darmową dostawę przy zamówieniu powyżej 200 zł.
  • * - przy zakupach powyżej 200 zł (nie dotyczy płatności za pobraniem). Cena regularna 11,99 zł (Odbiór w punkcie 10,99 zł)

Nie odebrałam/em przesyłki kurierskiej. Co teraz?

Do każdej z przesyłek dołączamy numer telefonu Klienta, aby w takich sytuacjach umożliwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy. Jeżeli nie otrzymasz od nas zakupionej przesyłki, skontaktuj się z nami mailowo na: info@multu.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 22 113 70 50, a na pewno nasi konsultanci pomogą Ci znaleźć rozwiązanie.

Dokonałam/em zakupu, kiedy otrzymam przesyłkę?

Swoją przesyłkę otrzymasz maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od momentu przekazania paczki kurierowi.

Chcę otrzymać fakturę VAT. Wyśleci mi ją wraz z przesyłką?

Oczywiście, do każdej przesyłki z produktem dołączamy fakturę VAT.

Czy mogę przymierzyć buty przed zakupem?

Niestety nie ma obecnie takiej możliwości, jednak zawsze możesz zwrócić towar, który nie pasuje.

Czy istenieje możliwość odbioru osobistego?

Niestety, nie ma możliwości osobistego odbioru zakupionego produktu.

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

  • złożone zamówienie wysyłamy w przeciągu 48h
  • Przewidywany termin dostawy nie powinien przekraczać:
    1. Kurier DPD – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    2. Paczkomaty – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    3. Poczta Polska Kurier 48 – zaplanowany termin dostawy do 2 dni roboczych.

Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku problemów w kontakcie pomiędzy kurierem a odbiorcą lub z przyczyn niezależnych, leżących po stronie firmy kurierskiej bądź firmy InPost (operatora usługi Paczkomaty).

Wymiany, zwroty i reklamacje

Zwrot

Krok 1
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy otrzymany wraz z Twoją przesyłką.

W przypadku braku otrzymania formularza odstąpienia od umowy, znajdziesz go również na swojej skrzynce mailowej. Został wysłany w mailu potwierdzającym wysyłkę przesyłki. Jeśli na mailu również go nie ma, skontaktuj się z nami w wybrany przez siebie sposób (telefon,czat, formularz kontaktowy na stronie), a my wyślemy Ci dokument odstąpienia od umowy na Twój adres e-mail.

Na dokonanie zwrotu produktu masz 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

Zgodnie z §10 ust. 1 Regulaminu Sklepu, zwrotom nie podlegają produkty, które noszą znamiona użytkowania, a także m.in. kostiumy kąpielowe i bielizna.

Wybierając opcję dostawy pośrednika Poczty Polskiej pod wskazany adres lub do punktu odbioru (Ruch, Orlen, Żabka itd.), masz opcję odesłania jej za darmo w ciągu 14 dni od otrzymania swojego zamówienia za pomocą wydrukowanej etykiety darmowego zwrotu na paczkę.

Instrukcja darmowego zwrotu jest widoczna pod linkiem: https://ezwroty.poczta-polska.pl W pierwszej kolejności należy wybrać sklep, wpisując frazę Multu, a następnie kliknąć wyświetloną nazwę sklepu. Po kliknięciu sklep, nastąpi auto uzupełnianie płatnika przesyłki, czyli „Multu, ul. Aleja Krakowska 140a, 05-552 Marysin".

UWAGA: Prosimy o nieużywanie opcji “Zwróć do sklepu, którego nie ma liście”. Może to doprowadzić do naliczenia dodatkowych opłat za przesyłkę, którymi Poczta Polska obciąży klienta – w tym wypadku Ciebie.
Krok 2
Spakuj produkt, który chcesz zwrócić oraz dołącz do przesyłki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłka powinna być starannie zabezpieczona.

Zwrotu produktów należy dokonywać w oryginalnych opakowaniach (pudełko w przypadku obuwia, folie w przypadku odzieży). W przypadku braku dołączenia formularza odstąpienia od umowy, możesz do nas przesłać zdjęcie lub skan wypełnionego formularza.

Pamiętaj, że można zwrócić produkty z różnych zamówień w jednej paczce. W tym celu prosimy o spakowanie produktów w oryginalnych opakowaniach w jednej przesyłce oraz zamieszczenie wszystkich wypełnionych formularzy zwrotu z odsyłanych zamówień.

W przypadku skorzystania z darmowego zwrotu użyj tylko jednej etykietki na paczkę z tych zamówień. Wybór, z którego zamówienia ją uzyskać, jest dowolny.
Krok 3
Przesyłkę ze zwracanym produktem odeślij na adres:

Multu.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska, nr. 140a
05-552 Marysin

UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem (wysłanych na koszt odbiorcy) oraz nadanych za pomocą Paczkomatów. Przesyłka zwrotna powinna zostać opłacona przez klienta.
Krok 4
Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania paczki przez nasz magazyn oraz zostanie dokonany, w taki sam sposób, w jaki otrzymaliśmy wpłatę za zamówienie. Wyjątek: w przypadku płatności przy odbiorze lub przekazu pocztowego chyba na konto podane w formularzu odstąpienia od umowy. Zwrot kosztów za przesyłkę (mianowicie najtańsza forma dostawy dostępna w sklepie podczas składania zamówienia) jest realizowany tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia. Jeśli dostawa była darmowa, taki zwrot nie będzie realizowany.

Wymiana - Jak mogę wymienić zakupione produkty?

Krok 1
Dokonaj zwrotu produktu zgodnie z procedurą podaną powyżej (ZWROT)
Krok 2
Dokonaj ponownie zakupu w naszym sklepie. Pamiętaj, aby je opłacić. Zwrot środków za odesłane produkty nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania przez nasz magazyn.

Reklamacja

Krok 1
Przed odesłaniem do naszego sklepu wadliwego towaru, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: reklamacje@multu.pl. Opisz krótko przyczynę reklamacji, poddaj numer zamówienia i dołącz zdjęcia wadliwego towaru. Rozmiar wiadomości mailowej nie powinien przekroczyć 20 MB. To usprawni cały proces reklamacyjny.
Krok 2
Zaczekaj na odpowiedź ze strony biura obsługi klienta ze wstępną opinią Działu Reklamacji BOK. Aby odesłać produkty, postępuj zgodnie z instrukcją otrzymaną w wiadomości zwrotnej.
Krok 3
Odeślij wadliwy towar wraz z formularzem odstąpienia od umowy na adres:

Multu.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Jeśli formularz nie został dołączony do przesyłki, prosimy o wysłanie zdjęcia uzupełnionego formularza na adres e-mail: info@multu.pl
Krok 4
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki przez nasz Dział Reklamacji. Jeżeli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrot należności za wadliwy produkt i przesyłkę zostanie dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie, przy płatności z góry. Jeśli płatność została dokonana przy odbiorze, zwrot środków nastąpi na konto wskazane na formularzu odstąpienia od umowy. W przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.

Opinie

  • Szare Buty Sportowe Lock up
    Proste, klasyczne tenisowki. Polecam.
    Pomocne
    (32)
  • Różowe Buty Sportowe Lock up
    SUper buty, szybka dostawa
    Pomocne
    (14)
  • Szare Buty Sportowe Lock up
    Bardzo dobra jakość, polecam
    Pomocne
    (5)
  • Czerwone Buty Sportowe Lock up
    Polecam, fajny kolor buty dobrze wykonane. Pozdrawiam
    Pomocne
    (5)
  • Czarne Buty Sportowe Lock up
    paczka dotarla bardzo szybko bez problemow, buty bardzo wygodne i solidnie wykonane. jestem zadowolona z zakupow
    Pomocne
    (2)
  • Czarne Buty Sportowe Lock up
    Super buciki w dodatku w mojej ulubionej czerni. Polecam.
    Pomocne
    (2)
  • Czerwone Buty Sportowe Lock up
    Ładna, mocna czerwień. Szybka wysyłka paczki. Polecam wszystko perfekcyjnie.
    Pomocne
    (2)
  • Różowe Buty Sportowe Lock up
    Piękny kolor, buty bardzo wygodne. Polecam.
    Pomocne
    (1)
  • Czarne Buty Sportowe Lock up
    Polecam bardzo wygodne i ładne wysyłka też szybka super pozdrawiam
    Pomocne
    (1)
  • Czarne Buty Sportowe Lock up
    swietne, wygodne i polecam
    Pomocne
    (1)
  • Czerwone Buty Sportowe Lock up
    Ładne i pasują do wszystkiego, czerwone są obledne
    Pomocne
    (1)
  • Szare Buty Sportowe Lock up
    Bardzo dobra jakosc i wykonanie. Polecam.
    Pomocne
    (0)
  • Szare Buty Sportowe Lock up
    Są ok polecam :)
    Pomocne
    (0)
  • Szare Buty Sportowe Lock up
    Polecam. Buty za te cene sa super dodatkowo bardzo szybka wysylka. Jestem mile zaskoczona.
    Pomocne
    (0)
  • Szare Buty Sportowe Lock up
    super są dziekuje <3
    Pomocne
    (0)
pokaż więcej >
Tabela rozmiarów
Wymiary produktu Czarne Buty Sportowe Lock up
Rozmiary podane są w centymetrach.
Jak mierzymy produkty?
Rozmiar Długość stopy [1] Długość wkładki [2] Szerokość wkładki [3] Wysokość obcasa
36 23 23.5 7.5 -
37 23.5 24 7.5 -
38 23.7 24.2 7.5 -
39 23.9 24.4 8 -
40 25.3 25.8 8 -
41 25.8 26.3 8.5 -
Jak mierzymy produkty?
Mierzenie produktu
  • Długość stopy
  • 1 - Długość wkładki
  • 2 - Szerokość wkładki
  • 3 - Wysokość obcasa

Polecamy:

Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up
Czarne Buty Sportowe Lock up

2019 AZAGROUP S.A.