Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path

Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path

Kod produktu: 2010100410096

79,99 zł
29,99 zł
(2)
Inne kolory:
Czarny Kombinezon Floral Path
Różowy Kombinezon Floral Path
Granatowy Kombinezon Floral Path

Wybierz rozmiar:

Numeracja typowa - możesz bez obaw wybrać rozmiar, który nosisz na co dzień.
  • Z Pocztą Polską darmowa dostawa już od 200 zł!
  • Ekspresowa dostawa już w 24h
Wymiary produktu
Wybierz rozmiar
Numeracja typowa - możesz bez obaw wybrać rozmiar, który nosisz na co dzień.
Trwa promocja odbierz Szalik za 1 zł przy zamówieniu za min. 119 zł
  • Kod produktu: 2010100410096
  • Kolor: Niebieski
  • Materiał: Tkanina
  • Sezon: Lato
  • Wymiary produktu
Wymiary modela/modelki
  • Wzrost modelki: 177 cm
  • Obwód bioder modelki: 90 cm
  • Obwód talii modelki: 61 cm
  • Obwód klatki piersiowej modelki: 83 cm
  • Rozmiar, który nosi modelka: 36

Czas realizacji zamówień

Jakie są koszty dostawy?

  • Poczta Polska - dostawa w ciągu 48h po nadaniu paczki:
    1. PayU – już od 0,00 zł*
    2. za pobraniem – 17.99zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Poczta Polska - Odbiór w punkcie:
    1. PayU – już od 0,00 zł*
    2. za pobraniem – 17.99zł
  • Przesyłka kurierska DPD - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 14.99zł
    2. za pobraniem – 17.99zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Paczkomaty InPost - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 14,99zł
  • Użytkownik zarejestrowany i robiący po raz pierwszy zakupy w Multu.pl otrzymuje darmową dostawę przy zamówieniu powyżej 200 zł.
  • * - przy zakupach powyżej 200 zł (nie dotyczy płatności za pobraniem). Cena regularna 11,99 zł (Odbiór w punkcie 10,99 zł)

Nie odebrałam/em przesyłki kurierskiej. Co teraz?

Do każdej z przesyłek dołączamy numer telefonu Klienta, aby w takich sytuacjach umożliwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy. Jeżeli nie otrzymasz od nas zakupionej przesyłki, skontaktuj się z nami mailowo na: info@multu.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 22 113 70 50, a na pewno nasi konsultanci pomogą Ci znaleźć rozwiązanie.

Dokonałam/em zakupu, kiedy otrzymam przesyłkę?

Swoją przesyłkę otrzymasz maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od momentu przekazania paczki kurierowi.

Chcę otrzymać fakturę VAT. Wyśleci mi ją wraz z przesyłką?

Oczywiście, do każdej przesyłki z produktem dołączamy fakturę VAT.

Czy mogę przymierzyć buty przed zakupem?

Niestety nie ma obecnie takiej możliwości, jednak zawsze możesz zwrócić towar, który nie pasuje.

Czy istenieje możliwość odbioru osobistego?

Niestety, nie ma możliwości osobistego odbioru zakupionego produktu.

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

  • złożone zamówienie wysyłamy w przeciągu 48h
  • Przewidywany termin dostawy nie powinien przekraczać:
    1. Kurier DPD – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    2. Paczkomaty – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    3. Poczta Polska Kurier 48 – zaplanowany termin dostawy do 2 dni roboczych.

Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku problemów w kontakcie pomiędzy kurierem a odbiorcą lub z przyczyn niezależnych, leżących po stronie firmy kurierskiej bądź firmy InPost (operatora usługi Paczkomaty).

Wymiany, zwroty i reklamacje

Zwrot

Krok 1
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy otrzymany wraz z Twoją przesyłką.

W przypadku braku otrzymania formularza odstąpienia od umowy, znajdziesz go również na swojej skrzynce mailowej. Został wysłany w mailu potwierdzającym wysyłkę przesyłki. Jeśli na mailu również go nie ma, skontaktuj się z nami w wybrany przez siebie sposób (telefon,czat, formularz kontaktowy na stronie), a my wyślemy Ci dokument odstąpienia od umowy na Twój adres e-mail.

Na dokonanie zwrotu produktu masz 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

Zgodnie z §10 ust. 1 Regulaminu Sklepu, zwrotom nie podlegają produkty, które noszą znamiona użytkowania, a także m.in. kostiumy kąpielowe i bielizna.

Wybierając opcję dostawy pośrednika Poczty Polskiej pod wskazany adres lub do punktu odbioru (Ruch, Orlen, Żabka itd.), masz opcję odesłania jej za darmo w ciągu 14 dni od otrzymania swojego zamówienia za pomocą wydrukowanej etykiety darmowego zwrotu na paczkę.

Instrukcja darmowego zwrotu jest widoczna pod linkiem: https://ezwroty.poczta-polska.pl W pierwszej kolejności należy wybrać sklep, wpisując frazę Multu, a następnie kliknąć wyświetloną nazwę sklepu. Po kliknięciu sklep, nastąpi auto uzupełnianie płatnika przesyłki, czyli „Multu, ul. Aleja Krakowska 140a, 05-552 Marysin".

UWAGA: Prosimy o nieużywanie opcji “Zwróć do sklepu, którego nie ma liście”. Może to doprowadzić do naliczenia dodatkowych opłat za przesyłkę, którymi Poczta Polska obciąży klienta – w tym wypadku Ciebie.
Krok 2
Spakuj produkt, który chcesz zwrócić oraz dołącz do przesyłki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłka powinna być starannie zabezpieczona.

Zwrotu produktów należy dokonywać w oryginalnych opakowaniach (pudełko w przypadku obuwia, folie w przypadku odzieży). W przypadku braku dołączenia formularza odstąpienia od umowy, możesz do nas przesłać zdjęcie lub skan wypełnionego formularza.

Pamiętaj, że można zwrócić produkty z różnych zamówień w jednej paczce. W tym celu prosimy o spakowanie produktów w oryginalnych opakowaniach w jednej przesyłce oraz zamieszczenie wszystkich wypełnionych formularzy zwrotu z odsyłanych zamówień.

W przypadku skorzystania z darmowego zwrotu użyj tylko jednej etykietki na paczkę z tych zamówień. Wybór, z którego zamówienia ją uzyskać, jest dowolny.
Krok 3
Przesyłkę ze zwracanym produktem odeślij na adres:

Multu.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska, nr. 140a
05-552 Marysin

UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem (wysłanych na koszt odbiorcy) oraz nadanych za pomocą Paczkomatów. Przesyłka zwrotna powinna zostać opłacona przez klienta.
Krok 4
Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania paczki przez nasz magazyn oraz zostanie dokonany, w taki sam sposób, w jaki otrzymaliśmy wpłatę za zamówienie, chyba że klient wskaże inne konto na formularzu odstąpienia od umowy (niezbędne w przypadku płatności przy odbiorze lub przekazu pocztowego).

Wymiana - Jak mogę wymienić zakupione produkty?

Krok 1
Dokonaj zwrotu produktu zgodnie z procedurą podaną powyżej (ZWROT)
Krok 2
Dokonaj ponownie zakupu w naszym sklepie. Pamiętaj, aby je opłacić. Zwrot środków za odesłane produkty nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania przez nasz magazyn.

Reklamacja

Krok 1
Przed odesłaniem do naszego sklepu wadliwego towaru, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: reklamacje@multu.pl. Opisz krótko przyczynę reklamacji, poddaj numer zamówienia i dołącz zdjęcia wadliwego towaru. Rozmiar wiadomości mailowej nie powinien przekroczyć 20 MB. To usprawni cały proces reklamacyjny.
Krok 2
Zaczekaj na odpowiedź ze strony biura obsługi klienta ze wstępną opinią Działu Reklamacji BOK. Aby odesłać produkty, postępuj zgodnie z instrukcją otrzymaną w wiadomości zwrotnej.
Krok 3
Odeślij wadliwy towar wraz z formularzem odstąpienia od umowy na adres:

Multu.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Jeśli formularz nie został dołączony do przesyłki, prosimy o wysłanie zdjęcia uzupełnionego formularza na adres e-mail: info@multu.pl
Krok 4
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki przez nasz Dział Reklamacji. Jeżeli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrot należności za wadliwy produkt i przesyłkę zostanie dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie, przy płatności z góry. Jeśli płatność została dokonana przy odbiorze, zwrot środków nastąpi na konto wskazane na formularzu odstąpienia od umowy. W przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.
  • Kod produktu: 2010100410096
  • Kolor: Niebieski
  • Materiał: Tkanina
  • Sezon: Lato
  • Wymiary produktu
Wymiary modela/modelki
  • Wzrost modelki: 177 cm
  • Obwód bioder modelki: 90 cm
  • Obwód talii modelki: 61 cm
  • Obwód klatki piersiowej modelki: 83 cm
  • Rozmiar, który nosi modelka: 36

Czas realizacji zamówień

Jakie są koszty dostawy?

  • Poczta Polska - dostawa w ciągu 48h po nadaniu paczki:
    1. PayU – już od 0,00 zł*
    2. za pobraniem – 17.99zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Poczta Polska - Odbiór w punkcie:
    1. PayU – już od 0,00 zł*
    2. za pobraniem – 17.99zł
  • Przesyłka kurierska DPD - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 14.99zł
    2. za pobraniem – 17.99zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Paczkomaty InPost - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 14,99zł
  • Użytkownik zarejestrowany i robiący po raz pierwszy zakupy w Multu.pl otrzymuje darmową dostawę przy zamówieniu powyżej 200 zł.
  • * - przy zakupach powyżej 200 zł (nie dotyczy płatności za pobraniem). Cena regularna 11,99 zł (Odbiór w punkcie 10,99 zł)

Nie odebrałam/em przesyłki kurierskiej. Co teraz?

Do każdej z przesyłek dołączamy numer telefonu Klienta, aby w takich sytuacjach umożliwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy. Jeżeli nie otrzymasz od nas zakupionej przesyłki, skontaktuj się z nami mailowo na: info@multu.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 22 113 70 50, a na pewno nasi konsultanci pomogą Ci znaleźć rozwiązanie.

Dokonałam/em zakupu, kiedy otrzymam przesyłkę?

Swoją przesyłkę otrzymasz maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od momentu przekazania paczki kurierowi.

Chcę otrzymać fakturę VAT. Wyśleci mi ją wraz z przesyłką?

Oczywiście, do każdej przesyłki z produktem dołączamy fakturę VAT.

Czy mogę przymierzyć buty przed zakupem?

Niestety nie ma obecnie takiej możliwości, jednak zawsze możesz zwrócić towar, który nie pasuje.

Czy istenieje możliwość odbioru osobistego?

Niestety, nie ma możliwości osobistego odbioru zakupionego produktu.

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

  • złożone zamówienie wysyłamy w przeciągu 48h
  • Przewidywany termin dostawy nie powinien przekraczać:
    1. Kurier DPD – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    2. Paczkomaty – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    3. Poczta Polska Kurier 48 – zaplanowany termin dostawy do 2 dni roboczych.

Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku problemów w kontakcie pomiędzy kurierem a odbiorcą lub z przyczyn niezależnych, leżących po stronie firmy kurierskiej bądź firmy InPost (operatora usługi Paczkomaty).

Wymiany, zwroty i reklamacje

Zwrot

Krok 1
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy otrzymany wraz z Twoją przesyłką.

W przypadku braku otrzymania formularza odstąpienia od umowy, znajdziesz go również na swojej skrzynce mailowej. Został wysłany w mailu potwierdzającym wysyłkę przesyłki. Jeśli na mailu również go nie ma, skontaktuj się z nami w wybrany przez siebie sposób (telefon,czat, formularz kontaktowy na stronie), a my wyślemy Ci dokument odstąpienia od umowy na Twój adres e-mail.

Na dokonanie zwrotu produktu masz 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

Zgodnie z §10 ust. 1 Regulaminu Sklepu, zwrotom nie podlegają produkty, które noszą znamiona użytkowania, a także m.in. kostiumy kąpielowe i bielizna.

Wybierając opcję dostawy pośrednika Poczty Polskiej pod wskazany adres lub do punktu odbioru (Ruch, Orlen, Żabka itd.), masz opcję odesłania jej za darmo w ciągu 14 dni od otrzymania swojego zamówienia za pomocą wydrukowanej etykiety darmowego zwrotu na paczkę.

Instrukcja darmowego zwrotu jest widoczna pod linkiem: https://ezwroty.poczta-polska.pl W pierwszej kolejności należy wybrać sklep, wpisując frazę Multu, a następnie kliknąć wyświetloną nazwę sklepu. Po kliknięciu sklep, nastąpi auto uzupełnianie płatnika przesyłki, czyli „Multu, ul. Aleja Krakowska 140a, 05-552 Marysin".

UWAGA: Prosimy o nieużywanie opcji “Zwróć do sklepu, którego nie ma liście”. Może to doprowadzić do naliczenia dodatkowych opłat za przesyłkę, którymi Poczta Polska obciąży klienta – w tym wypadku Ciebie.
Krok 2
Spakuj produkt, który chcesz zwrócić oraz dołącz do przesyłki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłka powinna być starannie zabezpieczona.

Zwrotu produktów należy dokonywać w oryginalnych opakowaniach (pudełko w przypadku obuwia, folie w przypadku odzieży). W przypadku braku dołączenia formularza odstąpienia od umowy, możesz do nas przesłać zdjęcie lub skan wypełnionego formularza.

Pamiętaj, że można zwrócić produkty z różnych zamówień w jednej paczce. W tym celu prosimy o spakowanie produktów w oryginalnych opakowaniach w jednej przesyłce oraz zamieszczenie wszystkich wypełnionych formularzy zwrotu z odsyłanych zamówień.

W przypadku skorzystania z darmowego zwrotu użyj tylko jednej etykietki na paczkę z tych zamówień. Wybór, z którego zamówienia ją uzyskać, jest dowolny.
Krok 3
Przesyłkę ze zwracanym produktem odeślij na adres:

Multu.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska, nr. 140a
05-552 Marysin

UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem (wysłanych na koszt odbiorcy) oraz nadanych za pomocą Paczkomatów. Przesyłka zwrotna powinna zostać opłacona przez klienta.
Krok 4
Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania paczki przez nasz magazyn oraz zostanie dokonany, w taki sam sposób, w jaki otrzymaliśmy wpłatę za zamówienie, chyba że klient wskaże inne konto na formularzu odstąpienia od umowy (niezbędne w przypadku płatności przy odbiorze lub przekazu pocztowego).

Wymiana - Jak mogę wymienić zakupione produkty?

Krok 1
Dokonaj zwrotu produktu zgodnie z procedurą podaną powyżej (ZWROT)
Krok 2
Dokonaj ponownie zakupu w naszym sklepie. Pamiętaj, aby je opłacić. Zwrot środków za odesłane produkty nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania przez nasz magazyn.

Reklamacja

Krok 1
Przed odesłaniem do naszego sklepu wadliwego towaru, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: reklamacje@multu.pl. Opisz krótko przyczynę reklamacji, poddaj numer zamówienia i dołącz zdjęcia wadliwego towaru. Rozmiar wiadomości mailowej nie powinien przekroczyć 20 MB. To usprawni cały proces reklamacyjny.
Krok 2
Zaczekaj na odpowiedź ze strony biura obsługi klienta ze wstępną opinią Działu Reklamacji BOK. Aby odesłać produkty, postępuj zgodnie z instrukcją otrzymaną w wiadomości zwrotnej.
Krok 3
Odeślij wadliwy towar wraz z formularzem odstąpienia od umowy na adres:

Multu.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Jeśli formularz nie został dołączony do przesyłki, prosimy o wysłanie zdjęcia uzupełnionego formularza na adres e-mail: info@multu.pl
Krok 4
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki przez nasz Dział Reklamacji. Jeżeli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrot należności za wadliwy produkt i przesyłkę zostanie dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie, przy płatności z góry. Jeśli płatność została dokonana przy odbiorze, zwrot środków nastąpi na konto wskazane na formularzu odstąpienia od umowy. W przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.

Opinie

Tabela rozmiarów
Wymiary produktu Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Rozmiary podane są w centymetrach.
Jak mierzymy produkty?
Rozmiar [A] Szerokość w klatce piersiowej [B] Szerokość w talii [C] Szerokość w biodrach [D] Długość całkowita [H] Długość wewnętrzna nogawki
M/L 53 35 52 87 7
XL/XXL 56 36 54 87 7
Jak mierzymy produkty?
Mierzenie produktu
  • A - Szerokość w klatce piersiowej
  • B - Szerokość w talii
  • C - Szerokość w biodrach
  • D - Długość całkowita
  • H - Długość wewnętrzna nogawki

Polecamy:

Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path
Jasnoniebieski Kombinezon Floral Path

2019 AZAGROUP S.A.