Zwrot i reklamacja
Wprowadź swój adres e-mail oraz numer zamówienia, aby przejść do panelu zarządzania zwrotem i reklamacją.
Jak to działa?
1. Zaloguj się do panelu
2. Wybierz produkt i powód odesłania
3. Przygotuj paczkę
4. Wyślij przesyłkę
5. Otrzymaj zwrot pieniędzy
Ważne informacje

Warunki Zwrotu:

  • zwrotu produktów można dokonać 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia,
  • produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach (np. pudełku na buty, folii na odzież itp.),
  • zwrot wpłaconych środków zostanie zrealizowany:
    - w ciągu 14 dni kalendarzowych,
    - w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które wskazałeś),
  • zwrotom nie podlegają m.in. kostiumy kąpielowe oraz bielizna (§10 ust. 1 Regulaminu Sklepu), a także towar, na którym widoczne są ślady użytkowania lub wada produktu.

Zwrot zrealizujesz:

  • online, logując się do panelu Zwrotów ( powyżej lub bezpośrednio z konta klienta).
  • tradycyjnie, drukując i uzupełniając formularz zwrotu.

Zwrot może być:

1) darmowy:
przysługuje każdemu klientowi,
pobierz etykietę darmowego zwrotu bezpośrednio ze strony sklepu po rejestracji online lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia zwrotu,
wydrukuj ją i nadaj paczkę w najbliższym punkcie UPS Access Point (listę punktów znajdziesz tu)​,
etykieta darmowego zwrotu jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.
2) w specjalnej cenie dla naszych klientów:
przysługuje każdemu klientowi,
koszt przesyłki to 9,99 zł,
9,99 zł zostanie odliczone od zwracanej Ci kwoty (nie płacisz przy nadaniu paczki).

Taki zwrot zrealizujesz:

- w placówkach Poczty Polskiej,
pobierz etykietę zwrotu bezpośrednio ze strony sklepu po rejestracji online lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia zwrotu,
wydrukuj ją i nadaj paczkę w najbliższym urzędzie pocztowym (nie naklejaj jej na paczkę, zrobi to za Ciebie pracownik Poczty),
etykieta jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.
- kurierem DPD, który odbierze przesyłkę ze wskazanego przez Ciebie adresu,
kuriera zlecisz bezpośrednio z panelu zwrotów, w momencie rejestracji,
nie musisz drukować etykiety, kurier przychodzi z gotową naklejką.
- paczkomatem InPost:
po rejestracji zwrotu w panelu online, otrzymasz e-mail i SMS z kodem nadania,
kod jest ważny przez 72 h.
3) w cenie regularnych przewoźników:
przysługuje każdemu klientowi,
wybór firmy, z której skorzystasz, należy do Ciebie.
Pamiętaj: przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!​

Formularz zwrotu:

  • jeśli zgłaszasz zwrot online, nie jest wymagany,
    najważniejsze jest wysłanie produktów w ich oryginalnych opakowaniach, np. pudełku na buty, folii na odzież itp.,
    jeśli nie masz oryginalnego opakowania, włóż do paczki zwrotnej uzupełniony formularz odstąpienia od umowy.
  • jeśli nie możesz dokonać zwrotu online, formularz zwrotu jest konieczny​
    znajdziesz go w wiadomości e-mail potwierdzającej wysłanie Twojego zamówienia,
    przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajdziesz na naszej stronie (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie).​​

Adres do zwrotu:

multu.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Edycja lub anulowanie zwrotu:

  • jeśli zwrot został już zgłoszony, możesz go anulować bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty (dla klientów zalogowanych)​​
    lub przechodząc do panelu z wiadomości e-mail otrzymanej jako potwierdzenie zgłoszenia poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem” (dla wszystkich klientów)​​,
  • edycja zgłoszonego już zwrotu nie jest możliwa: koniecznie jest anulowanie i ponowna rejestracja.

Dodatkowe uwagi:

  • sklep poinformuje Cię o zatwierdzeniu zwrotu towaru oraz należności osobnymi wiadomościami SMS oraz e-mail,
  • jeśli dla danego zamówienia dostawa była (lub mogła być) darmowa, zwrot kosztów przesyłki nie jest realizowany.
    W innym przypadku otrzymasz również zwrot najtańszej formy doręczenia przesyłki w naszym sklepie, dostępnej podczas składania zamówienia.

Podstawy reklamacji:

  • Azagroup S.A. jest odpowiedzialna wobec Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę:
    * fizyczną
    * lub prawną (rękojmia)
  • Azagroup S.A. odpowiada prawnie, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania Towaru Klientowi.

Reklamacja nowego produktu

  • w przypadku otrzymania wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem towaru klient ma prawo do bezpłatnego zwrotu,
  • w celu złożenia reklamacji polecamy skorzystać z panelu reklamacji online,
  • możesz się do niego zalogować powyżej lub bezpośrednio z konta klienta,
  • jeżeli nie możesz skorzystać z reklamacji online, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: info@multu.pl, w celu otrzymania listu przewozowego do darmowego odesłania paczki,
  • jeśli chcesz wymienić towar, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Ważne!

  • w przypadku reklamacji, konieczne jest odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu; jeśli nie masz opakowania, pamiętaj, żeby włożyć uzupełniony formularz reklamacyjny,
  • jeśli nie skorzystasz z oferowanego przez sklep darmowego odesłania, ponosisz koszt przesyłki, który zostanie Ci zwrócony w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji,
  • przesyłka powinna zostać odesłana z terenu Rzeczypospolitej Polskiej, a jej maksymalny koszt to 20 zł,
  • sklep nie przejmuje paczek wysyłanych za pobraniem.

Formularz reklamacyjny:

  • przykładowy formularz reklamacyjny znajduje się na naszej stronie; możesz wydrukować lub przepisać ręcznie,
  • formularz odstąpienia od umowy odgrywa również rolę formularza reklamacyjnego; znajdziesz go w wiadomości e-mail z potwierdzeniem nadania Twojego zamówienia
Pamiętaj! Jeśli zgłaszasz reklamacje online i posiadasz oryginalne opakowanie, formularza reklamacyjny nie jest potrzebny.

Adres do reklamacji:

multu.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin
Wadliwy produkt odeślij w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.

Edycja lub anulowanie reklamacji:

  • jeśli reklamacja została już zgłoszony, możesz ją anulować bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty (dla klientów zalogowanych)​
    lub przechodząc do panelu z wiadomości e-mail otrzymanej jako potwierdzenie zgłoszenia poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem” (dla wszystkich klientów),
  • edycja zgłoszonej już reklamacji nie jest możliwa: koniecznie jest anulowanie i ponowna rejestracja.

Dodatkowe uwagi:

  • reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki przez nasz Dział Reklamacyjny;
  • w przypadku pozytywnego rozpatrzenia, otrzymasz zwrot należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym,
  • w przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy Ci towar, wraz z uzasadnieniem naszej decyzji.

Reklamacja używanego produktu

  • w celu złożenia reklamacji polecamy skorzystać z panelu reklamacji online​,
  • możesz się do niego zalogować powyżej lub bezpośrednio z konta klienta,
  • jeżeli nie możesz skorzystać z reklamacji online, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: reklamacje@born2be.pl (załącz 2-3 zdjęcia z opisem wady oraz uzupełniony formularz reklamacyjny).​
    Wiadomość e-mail nie może przekroczyć 20MB​.
  • wszystkie zgłoszenia będą rozpatrzone przez Dział Reklamacyjny, który poinformuje Cię drogą mailową o dalszych etapach;

Wskazówki dotyczące zdjęć:

  • pojedyncze zdjęcie nie może przekroczyć 5MB,
  • jeśli reklamujesz obuwie, prześlij zdjęcie podeszew, wady oraz jedno zdjęcie przedstawiające produkt w całości,
  • jeśli reklamujesz odzież, prześlij zdjęcie wady oraz jedno zdjęcie przedstawiające produkt w całości.

Formularz reklamacyjny:

  • przykładowy formularz reklamacyjny znajduje się na naszej stronie; możesz wydrukować lub przepisać ręcznie​,
  • formularz odstąpienia od umowy odgrywa również rolę formularza reklamacyjnego; znajdziesz go w wiadomości e-mail z potwierdzeniem nadania Twojego zamówienia

Edycja lub anulowanie reklamacji:

  • jeśli reklamacja została już zgłoszony, możesz ją anulować bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty (dla klientów zalogowanych)​
    lub przechodząc do panelu z wiadomości e-mail otrzymanej jako potwierdzenie zgłoszenia poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem” (dla wszystkich klientów),
  • edycja zgłoszonej już reklamacji nie jest możliwa: koniecznie jest anulowanie i ponowna rejestracja.

Dodatkowe uwagi:

  • reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji,
  • w przypadku pozytywnego rozpatrzenia, otrzymasz zwrot należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym,
  • w przypadku odrzucenia reklamacji otrzymasz od Działu Reklamacyjnego decyzję wraz z uzasadnieniem.
Potrzebujesz więcej informacji?

2020 AZAGROUP S.A.