zwrotu produktów można dokonać 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia,
produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach (np. pudełku na buty, folii na odzież itp.),
zwrot wpłaconych środków zostanie zrealizowany:
- w ciągu 14 dni kalendarzowych,
- w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które wskazałeś),
zwrotom nie podlegają m.in. kostiumy kąpielowe oraz bielizna (§10 ust. 1 Regulaminu Sklepu), a także towar, na którym widoczne są ślady użytkowania lub wada produktu.
Zwrot zrealizujesz:
online, logując się do panelu Zwrotów ( powyżej lub bezpośrednio z konta klienta).
tradycyjnie, drukując i uzupełniając formularz zwrotu.
Zwrot może być:
1) darmowy:
przysługuje każdemu klientowi 1 raz do zrealizowanego zamówienia,
pobierz etykietę darmowego zwrotu bezpośrednio ze strony sklepu po rejestracji online lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia zwrotu,
wydrukuj ją i nadaj paczkę w najbliższym punkcie UPS Access Point (listę punktów znajdziesz tu),
etykieta darmowego zwrotu jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.
2) w specjalnej cenie dla naszych klientów:
przysługuje każdemu klientowi,
koszt przesyłki to 9,99 zł,
9,99 zł zostanie odliczone od zwracanej Ci kwoty (nie płacisz przy nadaniu paczki).
Taki zwrot zrealizujesz:
- w placówkach Poczty Polskiej,
pobierz etykietę zwrotu bezpośrednio ze strony sklepu po rejestracji online lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia zwrotu,
wydrukuj ją i nadaj paczkę w najbliższym urzędzie pocztowym (nie naklejaj jej na paczkę, zrobi to za Ciebie pracownik Poczty),
etykieta jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.
- kurierem DPD, który odbierze przesyłkę ze wskazanego przez Ciebie adresu,
kuriera zlecisz bezpośrednio z panelu zwrotów, w momencie rejestracji,
nie musisz drukować etykiety, kurier przychodzi z gotową naklejką.
- paczkomatem InPost:
po rejestracji zwrotu w panelu online, otrzymasz e-mail i SMS z kodem nadania,
kod jest ważny przez 72 h.
3) w cenie regularnych przewoźników:
przysługuje każdemu klientowi,
wybór firmy, z której skorzystasz, należy do Ciebie.
Pamiętaj: przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
Formularz zwrotu:
jeśli zgłaszasz zwrot online, nie jest wymagany, najważniejsze jest wysłanie produktów w ich oryginalnych opakowaniach, np. pudełku na buty, folii na odzież itp.,
jeśli nie masz oryginalnego opakowania, włóż do paczki zwrotnej uzupełniony formularz odstąpienia od umowy.
jeśli nie możesz dokonać zwrotu online, formularz zwrotu jest konieczny
znajdziesz go w wiadomości e-mail potwierdzającej wysłanie Twojego zamówienia,
przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajdziesz na naszej stronie (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie).
Adres do zwrotu:
multu.pl - Centrum Logistyczne Aleja Krakowska 140A 05-552 Marysin
Edycja lub anulowanie zwrotu:
jeśli zwrot został już zgłoszony, możesz go anulować bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty (dla klientów zalogowanych)
lub przechodząc do panelu z wiadomości e-mail otrzymanej jako potwierdzenie zgłoszenia poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem” (dla wszystkich klientów),
edycja zgłoszonego już zwrotu nie jest możliwa: koniecznie jest anulowanie i ponowna rejestracja.
Dodatkowe uwagi:
sklep poinformuje Cię o zatwierdzeniu zwrotu towaru oraz należności osobnymi wiadomościami SMS oraz e-mail,
jeśli dla danego zamówienia dostawa była (lub mogła być) darmowa, zwrot kosztów przesyłki nie jest realizowany.
W innym przypadku otrzymasz również zwrot najtańszej formy doręczenia przesyłki w naszym sklepie, dostępnej podczas składania zamówienia.
Podstawy reklamacji:
Azagroup S.A. jest odpowiedzialna wobec Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę:
* fizyczną
* lub prawną (rękojmia)
Azagroup S.A. odpowiada prawnie, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania Towaru Klientowi.
Reklamacja nowego produktu
w przypadku otrzymania wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem towaru klient ma prawo do bezpłatnego zwrotu,
w celu złożenia reklamacji polecamy skorzystać z panelu reklamacji online,
możesz się do niego zalogować powyżej lub bezpośrednio z konta klienta,
jeżeli nie możesz skorzystać z reklamacji online, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: info@multu.pl, w celu otrzymania listu przewozowego do darmowego odesłania paczki,
jeśli chcesz wymienić towar, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Ważne!
w przypadku reklamacji, konieczne jest odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu; jeśli nie masz opakowania, pamiętaj, żeby włożyć uzupełniony formularz reklamacyjny,
jeśli nie skorzystasz z oferowanego przez sklep darmowego odesłania, ponosisz koszt przesyłki, który zostanie Ci zwrócony w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji,
przesyłka powinna zostać odesłana z terenu Rzeczypospolitej Polskiej, a jej maksymalny koszt to 20 zł,
sklep nie przejmuje paczek wysyłanych za pobraniem.
formularz odstąpienia od umowy odgrywa również rolę formularza reklamacyjnego; znajdziesz go w wiadomości e-mail z potwierdzeniem nadania Twojego zamówienia
Pamiętaj! Jeśli zgłaszasz reklamacje online i posiadasz oryginalne opakowanie, formularza reklamacyjny nie jest potrzebny.
Adres do reklamacji:
multu.pl - Centrum Logistyczne Aleja Krakowska 140A 05-552 Marysin
Wadliwy produkt odeślij w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
Edycja lub anulowanie reklamacji:
jeśli reklamacja została już zgłoszony, możesz ją anulować bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty (dla klientów zalogowanych)
lub przechodząc do panelu z wiadomości e-mail otrzymanej jako potwierdzenie zgłoszenia poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem” (dla wszystkich klientów),
edycja zgłoszonej już reklamacji nie jest możliwa: koniecznie jest anulowanie i ponowna rejestracja.
Dodatkowe uwagi:
reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki przez nasz Dział Reklamacyjny;
w przypadku pozytywnego rozpatrzenia, otrzymasz zwrot należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym,
w przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy Ci towar, wraz z uzasadnieniem naszej decyzji.
Reklamacja używanego produktu
w celu złożenia reklamacji polecamy skorzystać z panelu reklamacji online,
możesz się do niego zalogować powyżej lub bezpośrednio z konta klienta,
jeżeli nie możesz skorzystać z reklamacji online, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta: reklamacje@born2be.pl (załącz 2-3 zdjęcia z opisem wady oraz uzupełniony formularz reklamacyjny).
Wiadomość e-mail nie może przekroczyć 20MB.
wszystkie zgłoszenia będą rozpatrzone przez Dział Reklamacyjny, który poinformuje Cię drogą mailową o dalszych etapach;
Wskazówki dotyczące zdjęć:
pojedyncze zdjęcie nie może przekroczyć 5MB,
jeśli reklamujesz obuwie, prześlij zdjęcie podeszew, wady oraz jedno zdjęcie przedstawiające produkt w całości,
jeśli reklamujesz odzież, prześlij zdjęcie wady oraz jedno zdjęcie przedstawiające produkt w całości.
formularz odstąpienia od umowy odgrywa również rolę formularza reklamacyjnego; znajdziesz go w wiadomości e-mail z potwierdzeniem nadania Twojego zamówienia
Edycja lub anulowanie reklamacji:
jeśli reklamacja została już zgłoszony, możesz ją anulować bezpośrednio z panelu, w zakładce Moje Zwroty (dla klientów zalogowanych) lub przechodząc do panelu z wiadomości e-mail otrzymanej jako potwierdzenie zgłoszenia poprzez link „Zarządzaj zgłoszeniem” (dla wszystkich klientów),
edycja zgłoszonej już reklamacji nie jest możliwa: koniecznie jest anulowanie i ponowna rejestracja.
Dodatkowe uwagi:
reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji,
w przypadku pozytywnego rozpatrzenia, otrzymasz zwrot należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym,
w przypadku odrzucenia reklamacji otrzymasz od Działu Reklamacyjnego decyzję wraz z uzasadnieniem.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.