Drogi Kliencie! Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby jak najszybciej odpowiedzieć na przychodzące zapytania. Tymczasem zachęcamy do zapoznania się z treścią artykułów w sekcji (FAQ) - znajdziesz tam odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Wymiana towaru

Aby wymienić towar w naszym sklepie postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały, odeślij go do nas razem z formularzem zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie.

Zwrot towaru

W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, masz pełne prawo by zwrócić do nas zakupiony produkt. Jak to zrobić? To proste!

  1. Wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki i wyślij go wraz z butami do nas (jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: info@multu.pl, a wyślemy Ci go jeszcze raz).
  2. Wyślij paczkę na adres:
    Multu.pl - Centrum Logistyczne
    Aleja Krakowska 140A
    05-552 Marysin

Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz zwrotu. Niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu ok. 10 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu (maksymalnie do 14 dni), za pośrednictwem przelewu bankowego. Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem” (przesyłka zwrotna musi być z góry opłacona przez Państwa). Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier, a następnie skleić taśmą). Przy dokonywaniu zwrotu zachęcamy do korzystania z firm kurierskich lub opcji pocztowej z potwierdzeniem nadania (np. paczka pocztowa ekonomiczna). Twoja satysfakcja liczy się dla nas najbardziej. Pomóż nam doskonalić nasze produkty i usługi. Sugestie i komentarze w formularzu zwrotu są zawsze mile widziane.

Reklamacje
Chcesz zgłosić reklamację?

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru: wypełnij formularz, który został dołączony do przesyłki i wyślij go wraz z butami do nas (jeśli zgubiłaś/eś formularz skontaktuj się z nami pod adres: info@multu.pl a wyślemy Ci go jeszcze raz). Wyślij paczkę na adres:

Multu.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Pamiętaj żeby dołączyć do paczki podpisany formularz reklamacji (faktura została wysłana do Ciebie elektronicznie i nie musisz jej dołączać). Niepodpisane dokumenty nie będą uznane. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier, a następnie skleić taśmą). Polecamy odesłać towar paczką ekonomiczną z Poczty Polskiej.

W przypadku uwzględnionej reklamacji zwrócimy Ci wszelkie poniesione przez Ciebie koszty lub wymienimy towar na nowy.

Ustosunkujemy się do każdego żądania nie później niż w terminie 14 dni.

Darmowa Dostawa
Na pierwsze zakupy powyżej 80 zł
W górę