Drogi Kliencie! Nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby jak najszybciej odpowiedzieć na przychodzące zapytania. Tymczasem zachęcamy do zapoznania się z treścią artykułów w sekcji (FAQ) - znajdziesz tam odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Pomoc
Reklamacja
Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony, jest innym produktem niż zamówiony lub z innego powodu różni się od opisu na naszej stronie, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu, dołączonego do zamówienia. W razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy na info@multu.pl lub telefoniczny pod numerem: +48 22 113 70 50. Naszym konsultantom na pewno uda się zaproponować optymalne rozwiązanie.
Tak, zawsze istnieje możliwość zwrotu. Bez konieczności podawania powodu, masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania produktu. Zależy nam na ciągłym doskonaleniu naszych usług, dlatego będziemy wdzięczni za Twoje uwagi i komentarze.
Aby wymienić towar w naszym sklepie, postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt nie odpowiada Ci, odeślij go wraz z formularzem zwrotu i złóż nowe zamówienie. Dzięki temu, buty we właściwym rozmiarze dotrą do Ciebie szybko i sprawnie.
Darmowa Dostawa
Na pierwsze zakupy powyżej 80 zł
W górę