FAQ

Rozmiar

Jak wybrać odpowiedni rozmiar butów dla siebie?

Rozmiary poszczególnych producentów mogą różnić się od siebie długością lub szerokością obuwia. W trosce o Twój komfort, każdy model butów mierzymy sami. Jeśli rozmiar nie jest standardowy, podajemy wskazówkę: kup większe/kup mniejsze. Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, gdzie wyspecjalizowany personel pomoże Ci dokonać wyboru.

Czy mogę przymierzyć produkt przed jego zakupem?

Niestety nie ma takiej możliwości. Ale zawsze możesz dokonać zwrotu lub wymienić niepasujące obuwie.

Otrzymałam/em buty które są za małe/za duże, czy mogę je wymienić na inny rozmiar?

Aby wymienić towar w naszym sklepie postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały, odeślij go do nas razem z formularzem zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

Płatność

Ile czasu mam na zapłatę?

Od momentu złożenia zamówienia czekamy 7 dni na wpłatę. Po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane. Jeśli w formularzu zamówienia wybierzesz przesyłkę kurierską pobraniową, Twój zakup zostanie do Ciebie wysłany niezwłocznie po złożeniu zamówienia.

Na jakie konto wysłać przelew?

Przy wyborze formy płatności w postaci przedpłaty na konto, po zatwierdzeniu zamówienia, na podany adres mailowy otrzymasz numer konta do dokonania wpłaty za zakupione produkty.

Czy mogę zapłacić kartą kredytową?

Oczywiście, jedną z możliwych form płatności jest karta kredytowa. Inne formy to: płatność przy odbiorze, płatność przelewem oraz płatność za pomocą PayU.

Jak moge zapłacić za zakupy?
  • Podczas składania zamówienia masz możliwość wyboru następujących form płatności:
    1. Płatność przy odbiorze (wysyłka za pobraniem),
    2. Płatność przelewem lub kartą kredytową,
    3. Płatność za pomocą PayU.
Chcę zapłacić przy odbiorze.

Istnieje możliwośc wybrania przesyłki pobraniowej. W takim przypadku należność za zakup zostanie pobrana przez kuriera w momencie dostarczenia przesyłki.

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Nie musisz martwić się o bezpieczeństwo swoich danych osobowych, które podajesz na naszej stronie. Jesteśmy prawnie zobowiązani do wykorzystywania i przechowywania danych Klientów w odpowiedni sposób. Twoje dane są wykorzystywane przez nas jedynie do realizacji zamówień oraz (pod warunkiem, że wyrazisz na to zgodę) do informowania Cię o nowościach i zmianach w naszej ofercie.

Chcę otrzymać fakturę VAT. Czy dostanę ją wraz z wysyłką?

Oczywiście, do każdej przesyłki z produktem dołączamy fakturę VAT.

Reklamacje

Chcę zareklamować zakupiony produkt.

Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony, jest innym produktem niż zamówiony lub z innego powodu różni się od opisu na naszej stronie, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu, dołączonego do zamówienia. W razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy na info@multu.pl lub telefoniczny pod numerem: +48 22 113 70 50. Naszym konsultantom na pewno uda się zaproponować optymalne rozwiązanie.

Czy mogę zwrócić zakupione obuwie?

Tak, zawsze istnieje możliwość zwrotu. Bez konieczności podawania powodu, masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania produktu. Zależy nam na ciągłym doskonaleniu naszych usług, dlatego będziemy wdzięczni za Twoje uwagi i komentarze.

Chce wymienić zamówione obuwie.

Aby wymienić towar w naszym sklepie, postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu. Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt nie odpowiada Ci, odeślij go wraz z formularzem zwrotu i złóż nowe zamówienie. Dzięki temu, buty we właściwym rozmiarze dotrą do Ciebie szybko i sprawnie.

2018 AZAGROUP S.A.