FAQ

Zamówienia

Złożenie zamówienia możliwe jest za pośrednictwem naszej strony internetowej, telefonicznie pod numerem tel.: +48 22 113 70 50, w wiadomości mailowej (info@multu.pl), a także w wiadomości prywatnej na Facebooku: https://www.facebook.com/multupl.

Podczas zakupu zachęcamy do sugerowania się indywidualną tabelą rozmiarów, dostępną przy każdym produkcie na stronie internetowej multu.pl (w zakładce "Wymiary produktu"). Rozmiary poszczególnych producentów mogą różnić się od siebie. W trosce o komfort, każdy produkt mierzymy sami. Jeśli rozmiar nie jest standardowy wskazujemy to pod tabelą rozmiarów.

W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem strony internetowej należy wybrać odpowiedni rozmiar produktu z dostępnych w tabeli, a następnie kliknąć "dodaj do koszyka". W przypadku chęci dodania kolejnych produktów prosimy postępować w ten sam sposób. Po dodaniu produktu pojawi się okienko, które oferuje możliwość przejścia do koszyka lub kontynuowania zakupu. Aby przejść do realizacji zamówienia, należy wybrać ikonę koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu strony. Powrócić do finalizacji można w każdym momencie zamówienia poprzez ikonę koszyka. Jeśli klient posiada kod rabatowy, należy go wpisać w podsumowaniu koszyka, w polu "Masz kod rabatowy" i zatwierdzić, a cena ulegnie obniżeniu. Warto pamiętać, że nie wszystkie promocje łączą się ze sobą, prosimy o zwracanie uwagi na komunikaty, szczegóły znajdują się także w regulaminie promocji, pod linkiem: https://multu.pl/regulamin-promocji.

Jeżeli kod został już dodany lub klient nie posiada kodu rabatowego, klikamy "przejdź do kasy". Tutaj należy uzupełnić dane do wysyłki zgodnie z informacjami na wyświetlonym formularzu (w przypadku posiadania konta w naszym serwisie, po zalogowaniu, dane zostaną wprowadzone automatycznie). W kolejnym kroku prosimy o wybór dogodnej opcji płatności (PayU, przy odbiorze) i zatwierdzenie. Po uprzednim przeczytaniu oraz zaakceptowaniu regulaminu sklepu ostatecznie klikamy w pole "potwierdź i zapłać".

Jeśli podczas zakupu została wybrana opcja płatności przy odbiorze, zamówienie na tym etapie jest już złożone. W przypadku wyboru płatności Payu zamówienie składane jest po otrzymaniu płatności na koncie zamówienia.

Czas realizacji zamówienia od momentu jego złożenia wynosi od 2 do 4 dni roboczych i uwzględnia:

- czas przygotowania i nadania paczki przez nasze Centrum Logistyczne, liczony od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty (płatność z góry);

- czas obsługi i dostarczenia paczki przez firmę kurierską, od momentu nadania, który wynosi do 2 dni roboczych w przypadku Poczty, i 1-2 dni robocze w przypadku DPD, UPS i Inpost (paczkomaty).

Czas realizacji zamówienia może ulec zmianie z przyczyn leżących po stronie dostawców lub w przypadku wyjątkowo dużej ilości zamówień (np. Black Friday).

Zamówienie można opłacić, korzystając z dostępnych opcji płatności:

- za pośrednictwem PayU (następuje przekierowania na stronę serwisu PayU, w celu finalizacji płatności);

- przy odbiorze (prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty dla kuriera- kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty i nie zawsze posiada przy sobie terminal płatniczy).

Jednorazowo można złożyć zamówienie na 10 produktów.

Obecnie nie mamy aktywnej usługi powiadamiania o dostępności rozmiaru, w przypadku anulowania zamówienia przez innego klienta, bądź dostawy produktu stany magazynowe zostaną automatycznie zaktualizowane. Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej.

Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłamy na podany w formularzu adres e-mail. Jeśli zamówienie zostało złożone po zalogowaniu na konto klienta, będzie ono widoczne w zakładce "Moje konto-Moje zamówienia".

W celu dokonania modyfikacji zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie, drogą mailową, za pośrednictwem czatu lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej). Nasz konsultant zweryfikuje, na jakim etapie obecnie znajduje się zamówienie i potwierdzi możliwość dokonania zmian, np. adresu dostawy czy wariantu produktu.

W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Podczas rozmowy niezbędne jest podanie numeru zamówienia, bądź numeru telefonu, jaki został użyty podczas jego złożenia. WAŻNE: po nadaniu przesyłki doliczenie rabatu do zamówienia nie będzie możliwe.

W pierwszej kolejności prosimy o weryfikację, czy odpowiedź na zadane pytanie znajduje się pod linkiem: https://multu.pl/pomoc Jeżeli dana sytuacja nie została opisana, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Anulowanie zamówienia możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (telefon, e-mail, czat lub formularz kontaktowy na stronie internetowej). Niezbędne jest podanie numer zamówienia, które ma zostać anulowane bądź numer telefonu użyty podczas jego składania. Klient nie ma możliwości samodzielnego anulowania zamówienia.

Zwrot środków realizowany jest maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od momentu anulowania zamówienia. Wpłacona kwota za zamówienie jest zwracana na to samo konto, z którego klient dokonał płatności.

W przypadku wpłaty w urzędzie pocztowym klient proszony jest o podanie niezbędnych danych do zwrotu środków, tj:

- numer konta

- imię i nazwisko właściciela rachunku.

Status zamówienia dla klientów zalogowanych dostępny jest na naszej stronie internetowej, w zakładce "Moje Konto - Moje Zamówienia". Jeśli zamówienie zostało złożone bez logowania, to jego status można sprawdzić za pośrednictwem wiadomości mailowych, informujących o przekazaniu paczki do firmy kurierskiej. W wiadomościach znajduje się ikona "śledź zamówienie", która umożliwia sprawdzenie aktualnego statusu przesyłki po jej nadaniu.

Numer zamówienia dostępny jest:

- w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia;

- na fakturze dołączonej do wiadomości mailowej informującej o nadaniu przesyłki;

- w opisie transakcji z PayU.

Po wysłaniu zamówienia nie ma możliwości wprowadzenia modyfikacji danych, dlatego prosimy o podawanie poprawnych danych do faktury VAT, podczas składania zamówienia.

Faktura wysyłana jest elektronicznie w formacie pdf, w wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie paczki.

Historię zamówienia mogą sprawdzić zarejestrowani użytkownicy, po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej, w zakładce "Moje Konto - Moje Zamówienia".

Aktualnie zamówienia są realizowane tylko na terenie kraju.

Nie posiadamy sklepu stacjonarnego, prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową.

Zamówienie można złożyć bez zakładania konta w naszym sklepie i będzie ono standardowo zrealizowane. Klienci, posiadający konto mogą korzystać z dodatkowych funkcjonalności i znacznych ułatwień m.in. mają dostęp do historii zamówień, dodania produktów do listy życzeń itp. Zachęcamy do skorzystania i zarejestrowania się na naszej stronie internetowej: https://multu.pl/register

Rezerwacja produktu dokonywana jest podczas złożenia zamówienia.

Płatność

Podczas składania zamówienia klient ma możliwość wyboru następujących form płatności:

- Płatność za pomocą PayU (przelew online, karta, BLIK),

- Płatność przy odbiorze (wysyłka za pobraniem).

Wybierając PayU, płatność powinna zostać zrealizowana natychmiastowo, jeśli próba opłacenia zamówienia się nie powiedzie, zamówienie i tym samym rezerwacja na wybrane produkty nie zostaną złożone. W takiej sytuacji zachęcamy do ponowienia zakupu, korzystając z zapisanego koszyka na danym urządzeniu.

Wybierając płatność PayU, klient może dokonać opłaty, korzystając z szybkich przelewów elektronicznych, płatności kartą lub blikiem. Dane generowane są automatycznie, co oznacza, że po złożeniu zamówienia, klient zostaje automatycznie przekierowany na stronę PayU w celu finalizacji płatności. Jeśli płatność nie powiedzie się, zamówienie nie zostanie poprawnie złożone i przyjęte do realizacji.

Nie wysyłamy linku do płatności PayU. Podczas finalizacji zamówienia, klient zostaje automatycznie przekierowany do systemu PayU, w celu zapłaty. Jeśli płatność nie powiedzie się, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji. Aby ułatwić ponowienie zamówienia, zachowamy koszyk do momentu zamknięcia przeglądarki. Przechodząc do niego, będzie można złożyć zamówienie na nowo lub dokonać wyboru innej metody płatności.

Zachęcamy do ponownego złożenia zamówienia. Wybrane produkty będą czekały w koszyku. W razie dalszych problemów zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Fakturę wysyłamy jako dokument w formacie pdf w załączniku wiadomości mailowej potwierdzającej nadanie przesyłki.

Tak, aby ją otrzymać, należy podczas podawania danych do zamówienia, zaznaczyć opcję "chce otrzymać fakturę VAT", następnie wyświetlą się dodatkowe pola do uzupełnienia. Niezbędne jest podanie NIP-u oraz danych firmy przed złożeniem zamówienie. Prosimy o wpisanie poprawnych danych, korekta faktury nie będzie możliwa po wysyłce zamówienia.

Wysyłka i dostawa

Zestawienie wszystkich form dostaw wraz z kosztami znajduję się na stronie https://multu.pl/koszt-dostawy

Czasami zdarzają się promocje na darmową dostawę bez kwoty minimalnej, w takich sytuacjach zachęcamy do zapoznania się z regulaminem danej promocji przed zakupem, który dostępny jest na naszej stronie internetowej, pod linkiem: https://multu.pl/regulamin-promocji

Zamówienia realizujemy tylko na terenie kraju.

Nie ma możliwości zakupienia towaru i odebrania go bezpośrednio w siedzibie firmy, prowadzimy sprzedaż jedynie wysyłkową.

W zamówieniu może znajdować się maksymalnie 10 produktów.

W celu wprowadzenia modyfikacji należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta oraz podać numer zamówienia, a także nowy adres doręczenia.

Przeadresowanie przesyłki, nie jest możliwe w przypadku gdy paczka została już wydana do doręczenia oraz po nadaniu w przypadku wyboru punktów Poczty Polskiej i paczkomatów.

Termin doręczenia można sprawdzić na stronie przewoźnika. Po wysłaniu paczki z magazynu klient otrzymuje wiadomość e-mail wraz z linkiem do śledzenia paczki, co pozwoli przybliżyć planowany termin dostawy. Śledzenie przesyłki możliwe jest także po zalogowaniu na konto klienta.

Zamówienia realizujemy w kolejności chronologicznej. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od wybranego sposobu płatności i dostawy. Nie ma możliwości przyspieszenia realizacji zamówienia.

Kurierzy doręczają przesyłki tylko w dni robocze (wyjątek stanowi firma InPost, która umieszcza przesyłki w paczkomatach także w soboty). Jeśli zależy Państwu na konkretnej godzinie dostawy, zachęcamy do konsultowania godziny doręczenia podczas kontaktu telefonicznego z kurierem. Warto także umieścić informację o godzinie dostawy w uwagach, podczas składania zamówienia.

Klient otrzymuje wiadomość mailową po wysłaniu przesyłki z magazynu, w jej treści zawarta jest informacja " Śledź zamówienie". Numer paczki wysyłany jest także SMS-owo po jej zarejestrowaniu w firmie kurierskiej, dzięki niemu można śledzić statusy przesyłki na stronie przewoźnika. Informacje dotyczące przesyłki dostępne są także po zalogowaniu na konto klienta w zakładce "Moje zamówienia".

Informacje o statusie przesyłki pojawią się po nadaniu bądź zeskanowaniu przesyłki przez firmę kurierską: w ciągu kilkunastu godzin od chwili przekazania przesyłki kurierowi przez nasz Centrum Logistyczne.

Numer nadania paczki wysyłamy w wiadomości SMS po zarejestrowaniu przesyłki w firmie kurierskiej, a także dostępny jest poprzez kliknięcie "śledź zamówienie" w wiadomości mailowej informującej o wysłaniu przesyłki. Sprawdzenie statusu przesyłki możliwe jest po wprowadzeniu numeru nadania paczki, na stronie śledzenia przesyłek u wybranego przewoźnika.

Zazwyczaj kurierzy DPD kontaktują się telefonicznie przed dostawą. W niektórych przypadkach wysyłana jest tylko wiadomość SMS lub E-mail z numerem kontaktowym do kuriera (Poczta Polska) oraz informacją o planowany doręczeniu. Dla zamówień z odbiorem w punkcie klient otrzymuje powiadomienie SMS wraz z kodem odbioru przesyłki.

Kurier DPD spróbuje ponownie doręczyć paczkę kolejnego dnia roboczego. Dopiero po dwóch nieudanych próbach paczka zostanie zwrócona do nadawcy bądź przekierowana do punktu DPD-pickup, w którym oczekuje 3 dni na odbiór w przypadku nieudanego doręczenia.

Jeśli nie możesz odebrać przesyłki, kurier zostawi ją w najbliższym punkcie odbioru. Po upływie 10 dni, jeżeli jej nie odbierzesz, paczka zostanie zwrócona do naszego magazynu. Jeżeli chcesz, aby kurier ponownie dostarczył przesyłkę, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, a my przekażemy UPS Twoją prośbę, kurier dostarczy ją ponownie.

W przypadku dostawy Pocztą Polską po nieudanej próbie dostarczenia przesyłki zostaje ona awizowana i czeka przez ok. 7 dni na odbiór w placówce obsługującej adres dostarczenia.

Adres rachunku, uzupełniany jest na podstawie danych, które zostały podane podczas składania zamówienia. Wyjątkiem są zamówienia z dostawą do punktu odbioru bądź paczkomatu INPOST.

Wymiana

Wymiana w sklepie Multu.pl polega na zasadzie zwrotu produktu i złożeniu nowego, odrębnego zamówienia. Nie prowadzimy klasycznej wymiany produkt za produkt.

Aby otrzymać produkty w tej samej cenie, prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta, który jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00. Konsultanci chętnie złożą dla Państwa nowe zamówienie i dostosują cenę zgodnie z wymianą.

Klient może dowolnie wybierać swoje produkty na wymianę, warto jednak pamiętać, że dostosowanie ceny możliwe jest tylko w przypadku złożenia nowego zamówienia na ten sam model.

Procedura jest identyczna jak przy wymianie pojedynczego produktu, należy odesłać cały komplet i złożyć zamówienie na nowy.

Może dojść do sytuacji, że otrzymany przez Ciebie towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem. W takim wypadku masz prawo do odesłania towaru nie ponosząc kosztów wysyłki. Jeśli wybierzesz inny sposób odesłania paczki, niż ten który oferujemy, ponosisz koszt odesłania paczki (zwrócimy Ci te koszty w momencie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji).

Jeżeli chcesz wymienić wadliwy lub niezgodny z zamówieniem towar, skontaktuj się koniecznie z naszym Biurem Obsługi Klienta.

W celu zareklamowania produktu, wypełnij formularz online: https://multu.pl/order-returns/authorize
Użytkownik, który jest niezalogowany przejdzie do formularza po podaniu nr zamówienia oraz adresu e-mail. Natomiast użytkownik zalogowany, może to zrobić z poziomu swojego konta wybierając dane zamówienie z listy zamówień.

Po wyborze produktu z rozwijanej listy, wybierz typ zgłoszenia oraz powód. W tym wypadku jest to opcja 'Reklamacje - produkt nowy'. W kolejnym kroku wybierz sposób odesłania do nas paczki oraz podaj dane na które ma zostać zrealizowany zwrot środków. Ostatni krok to potwierdzenie formularza.

UWAGA! Produkty muszą być zapakowane i wysłane do nas w oryginalnych pudełkach. W przypadku ich braku, wydrukuj formularz i wyślij go do nas razem z towarem. Pomoże to szybciej zidentyfikować dane zamówienie.

Towar należy wysłać na adres:
Multu - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140a
05-552 Marysin

UWAGA! Przesyłki wysłane do nas za pobraniem nie będą przez nas odebrane. Paczka musi zostać opłacona przez klienta.

Jeżeli nie korzystasz z reklamacji online, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu otrzymania etykiety do darmowego odesłania paczki.

Nie prowadzimy klasycznej wymiany produkt za produkt. W takiej sytuacji należy dokonać zwrotu (zwrot środków zrealizujemy w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki w magazynie) oraz złożyć nowe, odrębne zamówienie. Aby otrzymać towar we wcześniejszej cenie, zachęcamy do kontaktu telefonicznego z Biurem Obsługi Klienta, który jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00. Konsultanci chętnie złożą nowe zamówienie i dostosują cenę zgodnie z wymianą.

Można wybrać dowolną ilość produktów na wymianę, ponieważ odbywa się ona na zasadzie zwrotu i złożeniu nowego, odrębnego zamówienia.

Zwroty

Zamówione produkty możesz zwrócić w ciągu 30 dni od momentu odebrania paczki.

W celu dokonania zwrotu, uzupełnij formularz online. Z formularza mogą skorzystać osoby, które mają konto w sklepie, ale też Ci którzy konta nie posiadają. Zarejestrowani klienci mają możliwość sprawdzenia wszystkich swoich zamówień, natomiast Ci którzy konta nie posiadają, po wpisaniu adresu e-mail i nr zamówienia, zobaczą tylko konkretne zamówienie, którego dotyczy zwrot.

Po wyborze produktu, który chcesz zwrócić, wybierz typ zgłoszenia i powód zwrotu. Następnie wybierz sposób zwrotu paczki: w przypadku płatności pobraniowej, podaj dane, na które ma być zrealizowany zwrot środków. Ostatni krok to zatwierdzenie zwrotu.

Pamiętaj, że produkty muszą być odesłane w oryginalnych pudełkach. Jeżeli ich nie posiadasz, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i odeślij go wraz z towarem. Pomoże to zidentyfikować Twoje zamówienie.

Zwracany towar odeślij na adres:

Multu – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140a
05-552 Marysin

UWAGA! Przesyłki wysłane do nas za pobraniem nie będą przez nas odebrane.

Zwrot pieniędzy na wskazane przez Ciebie konto nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych. W przypadku płatności PayU, zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam nr konta, z jakiego płatność została dokonana. Jeżeli zamówienie zostało opłacone za pobraniem, pamiętaj aby podać nr konta bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot środków.

Można dokonać zwrotu dowolnej ilości produktów, klient samodzielnie zaznacza towary, które chce odesłać na formularzu odstąpienia od umowy.

Darmowy zwrot w punktach UPS Access Point pozwala każdemu klientowi zwrócić paczkę za darmo. Etykietę darmowego zwrotu otrzymasz zaraz po wprowadzeniu zwrotu online do naszego systemu oraz w wiadomości mailowej, która potwierdza zarejestrowanie zgłoszenia.

Zwrot może być:

1) darmowy:
przysługuje każdemu klientowi,
pobierz etykietę darmowego zwrotu bezpośrednio ze strony sklepu po rejestracji online lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia zwrotu,
wydrukuj ją i nadaj paczkę w najbliższym punkcie UPS Access Point (listę punktów znajdziesz tu),
etykieta darmowego zwrotu jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.

2) w specjalnej cenie dla naszych klientów:
przysługuje każdemu klientowi,
koszt przesyłki to 9,99 PLN,
9,99 PLN zostanie odliczone od zwracanej Ci kwoty (nie płacisz przy nadaniu paczki).

Taki zwrot zrealizujesz:

- w placówkach Poczty Polskiej,
pobierz etykietę zwrotu bezpośrednio ze strony sklepu po rejestracji online lub z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia zwrotu,
wydrukuj ją i nadaj paczkę w najbliższym urzędzie pocztowym (nie naklejaj jej na paczkę, zrobi to za Ciebie pracownik Poczty),
etykieta jest ważna przez 7 dni od momentu wygenerowania.

-kurierem DPD, który odbierze przesyłkę ze wskazanego przez Ciebie adresu,
kuriera zlecisz bezpośrednio z panelu zwrotów, w momencie rejestracji,
nie musisz drukować etykiety, kurier przychodzi z gotową naklejką.

-paczkomatem InPost:
po rejestracji zwrotu w panelu online, otrzymasz e-mail i SMS z kodem nadania,
kod jest ważny przez 72 h.

3) w cenie regularnych przewoźników:
przysługuje każdemu klientowi,
wybór firmy, z której skorzystasz, należy do Ciebie.

UWAGA! Paczki wysłane do nas za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!

Nie przyjmujemy zwrotów odesłanych za pobraniem. Nie ponosimy także odpowiedzialności za koszty związane z nadaniem tego typu przesyłek.

Tak, w wyjątkowych sytuacjach można dokonać zwrotu produktu bez oryginalnego pudełka, jednak konieczne jest umieszczenie odpowiedniej informacji na formularzu zwrotu o braku opakowania. Pudełko zastępcze powinno być pozbawione wszelkiego rodzaju kodów i symboli, szczególnie jeśli pochodzi ono od innego produktu ze sklepu Multu.pl

MULTU – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Przesyłki odesłane w ramach zwrotu przez Pocztę Polską przyjmowane są wyłącznie w urzędach pocztowych. Agencje pocztowe i punkty odbioru typu Żabka, Orlen, Ruch nie obsługują przesyłek zwrotnych.

Możliwy jest zwrot kilku zamówień w jednej paczce. Ważne, aby każdy ze zwrotów zgłosić osobno online i tylko w jednym z nich wybrać odpowiednią formę odesłania. W pozostałych zgłoszeniach należy wybrać opcję "inne, we własnym zakresie".

Klient może dokonać zwrotu w ciągu 30 dni kalendarzowych od momentu odebrania paczki.

Sklep Multu.pl nie akceptuje paczek zwrotnych odesłanych po upływie czasu, jaki przysługiwał na zwrot, czyli 30 dni od daty otrzymania przesyłki przez klienta.

Etykietę darmowego pojawi się od razu po rejestracji zwrotu online i w wiadomości mailowej, która potwierdza rejestrację zgłoszenia.

Jeśli masz jakieś problemy z wygenerowaniem etykiety, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Tak, możesz anulować zgłoszenie online. Zrobisz to w panelu zwrotów lub w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia.

Modyfikacja odbywa się poprzez anulację wcześniejszego zgłoszenia i rejestrację nowego zwrotu.

Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, nasi konsultanci z miłą chęcią wygenerują etykietę darmowego zwrotu.

Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta bezpośrednio z placówki pocztowej. Zweryfikujemy, na czym polega problem i postaramy się pomóc w jego rozwiązaniu. W żadnym wypadku nie należy wysyłać paczki na koszt odbiorcy.

Formularz zwrotu należy uzupełnić online. Jeśli posiadasz konto, w zakładce "Moje zamówienia" znajdź odpowiednie zamówienie i przejdź do panelu zwrotów.

Jeżeli nie posiadasz konta, zaloguj się do panelu zwrotów wpisując adres e-mail użyty podczas złożenia zamówienia oraz numer danego zamówienia.

Po przejściu do panelu wybierz z listy produkt(y) do zwrotu, poprzez zaznaczenie pola wyboru, a następnie wybierz typ akcji (Zwrot) i powód. W kolejnym kroku wybierz, w jaki sposób chcesz odesłać zwrot. Jeśli paczka została opłacona przy odbiorze, w wyznaczonym miejscu poddaj numer konta i koniecznie upewnij się, że dane do zwrotu uzupełnione automatycznie są poprawne. Na koniec, wystarczy zatwierdzić zwrot i postępować z wyświetlanymi wskazówkami (które otrzymasz również w mailu z potwierdzeniem rejestracji zgłoszenia).

Jeśli nie masz możliwości zarejestrowania zwrotu online, skorzystaj z formularza odstąpienia od umowy. Pobierzesz go z konta klienta lub z wiadomości e-mail (zawierającej potwierdzenie wysyłki zamówienia). Odszukaj produkt na formularzu i zaznacz krzyżykiem powód zwrotu (podanie powodu nie jest konieczne, jednak pomoże nam polepszyć jakość oferowanych produktów). Możesz również skorzystać z przykładowego formularza (w tym celu wydrukuj go lub przepisz ręcznie). Na koniec prosimy o czytelny podpis dokumentu oraz dołączenie go do środka przesyłki zwrotnej.

Formularz został wysłany w formie załącznika, w mailu informującym o wysyłce zamówienia. W przypadku braku wiadomości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, wyślemy dokument odstąpienia od umowy bezpośrednio na adres e-mail klienta.

W przypadku zgłoszenia reklamacji online i odesłania produktów w oryginalnych pudełkach, posiadanie formularza papierowego nie jest konieczne. W innym wypadku konieczne będzie wysłanie formularza na adres info@multu.pl razem z wyjaśnieniem sytuacji.

Po zarejestrowaniu przesyłki zwrotnej w Centrum Logistycznym klient otrzymuje wiadomość SMS oraz E-mail. Wysyłana jest także wiadomość e-mail informująca o wykonaniu przelewu zwrotu środków na konto klienta.

Status przesyłki zwrotnej mogą Państwo sprawdzić samodzielnie za pośrednictwem strony internetowej przewoźnika, wpisując numer listu przewozowego (zazwyczaj znajduje się on pod kodem kreskowym).

W terminie maksymalnie 14 dni kalendarzowych od odstąpienia od umowy.

Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odstąpienia od umowy oraz zostanie dokonany, w taki sam sposób, w jaki otrzymaliśmy wpłatę za zamówienie.

Wyjątek: w przypadku płatności przy odbiorze lub przekazu pocztowego, zwrot zostanie zrealizowany na konto podane w formularzu odstąpienia od umowy.

Zgodnie z §10 ust. 1 Regulaminu Sklepu, zwrotom nie podlegają produkty, które noszą znamiona użytkowania, a także m.in. kostiumy kąpielowe i bielizna.

Może dojść do sytuacji, że otrzymany przez Ciebie towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem. W takim wypadku masz prawo do odesłania towaru nie ponosząc kosztów wysyłki. Jeśli wybierzesz inny sposób odesłania paczki, niż ten który oferujemy, ponosisz koszt odesłania paczki (zwrócimy Ci te koszty w momencie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji).

Jeżeli chcesz wymienić wadliwy lub niezgodny z zamówieniem towar, skontaktuj się koniecznie z naszym Biurem Obsługi Klienta.

W celu zareklamowania produktu, wypełnij formularz online: https://multu.pl/order-returns/authorize

Użytkownik, który jest niezalogowany przejdzie do formularza po podaniu nr zamówienia oraz adresu e-mail. Natomiast użytkownik zalogowany, może to zrobić z poziomu swojego konta wybierając dane zamówienie z listy zamówień.

Po wyborze produktu z rozwijanej listy, wybierz typ zgłoszenia oraz powód. W tym wypadku jest to opcja 'Reklamacje - produkt nowy'. W kolejnym kroku wybierz sposób odesłania do nas paczki oraz podaj dane na które ma zostać zrealizowany zwrot środków. Ostatni krok to potwierdzenie formularza.

UWAGA! Produkty muszą być zapakowane i wysłane do nas w oryginalnych pudełkach. W przypadku ich braku, wydrukuj formularz i wyślij go do nas razem z towarem. Pomoże to szybciej zidentyfikować dane zamówienie.

Towar należy wysłać na adres:
Multu - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140a
05-552 Marysin

UWAGA! Przesyłki wysłane do nas za pobraniem nie będą przez nas odebrane. Paczka musi zostać opłacona przez klienta.

Jeżeli nie korzystasz z reklamacji online, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu otrzymania etykiety do darmowego odesłania paczki.

Zwrot kosztów dostawy wykonywany jest jedynie w przypadku zwrotu całego zamówienia, w wysokości najtańszej dostępnej metody dostawy.

Reklamacja

Klient, który ma konto w sklepie i w momencie składania zamówienia był zalogowany, może złożyć reklamację z konta klienta. Wystarczy wybrać dane zamówienie z listy zamówień. Po wybraniu produktu, wybieramy typ zgłoszenia oraz powód reklamacji, a następnie załączamy 3 zdjęcia wadliwego produktu. Maksymalny rozmiar dołączonego zdjęcia nie może przekroczyć 5 mb.

W przypadku reklamacji obuwia, należy przesłać 3 zdjęcia: zdjęcie podeszew, zdjęcie wady oraz zdjęcie przedstawiające produkt w całości. Jeśli reklamacja dotyczy odzieży, wystarczą 2 zdjęcia: zdjęcie wady oraz zdjęcie produktu w całości.

Po obejrzeniu zdjęć, przeprowadzimy wstępną analizę reklamacji, dlatego ważne jest, żeby wada oraz ogólny stan produktu były dobrze widoczne. Ostatnim etapem jest zatwierdzenie formularza. Po wstępnej analizie reklamacji, otrzymasz od nas dalsze instrukcje.

Gdy chcesz zareklamować używany towar, ale nie masz konta w sklepie, zgłoś reklamację drogą mailową na adres info@multu.pl. Załącz 3 zdjęcia (w przypadku odzieży 2) razem z formularzem reklamacyjnym.

Maksymalny rozmiar wiadomości mailowej to 20 mb. Po wstępnej analizie reklamacji, otrzymasz od nas dalsze instrukcje.

Może dojść do sytuacji, że otrzymany przez Ciebie towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem. W takim wypadku masz prawo do odesłania towaru nie ponosząc kosztów wysyłki. Jeśli wybierzesz inny sposób odesłania paczki, niż ten który oferujemy, ponosisz koszt odesłania paczki (zwrócimy Ci te koszty w momencie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji).

Jeżeli chcesz wymienić wadliwy lub niezgodny z zamówieniem towar, skontaktuj się koniecznie z naszym Biurem Obsługi Klienta.

W celu zareklamowania produktu, wypełnij formularz online: https://multu.pl/order-returns/authorize

Użytkownik, który jest niezalogowany przejdzie do formularza po podaniu nr zamówienia oraz adresu e-mail. Natomiast użytkownik zalogowany, może to zrobić z poziomu swojego konta wybierając dane zamówienie z listy zamówień.

Po wyborze produktu z rozwijanej listy, wybierz typ zgłoszenia oraz powód. W tym wypadku jest to opcja 'Reklamacje - produkt nowy'. W kolejnym kroku wybierz sposób odesłania do nas paczki oraz podaj dane na które ma zostać zrealizowany zwrot środków. Ostatni krok to potwierdzenie formularza.

UWAGA! Produkty muszą być zapakowane i wysłane do nas w oryginalnych pudełkach. W przypadku ich braku, wydrukuj formularz i wyślij go do nas razem z towarem. Pomoże to szybciej zidentyfikować dane zamówienie.

Towar należy wysłać na adres:
Multu - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140a
05-552 Marysin

UWAGA! Przesyłki wysłane do nas za pobraniem nie będą przez nas odebrane. Paczka musi zostać opłacona przez klienta.

Jeżeli nie korzystasz z reklamacji online, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu otrzymania etykiety do darmowego odesłania paczki.

- maksymalny rozmiar jednego zdjęcia nie może przekroczyć 5 mb
- w przypadku reklamacji obuwia, wyślij zdjęcie podeszew, wady i zdjęcie przedstawiające produkt w całości
- w przypadku reklamacji odzieży, wyślij zdjęcie wady oraz zdjęcie przedstawiające produkt w całości
- reklamacja zgłoszona mailowo nie powinna przekraczać 20 mb
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrot należności za wadliwy produkt zostanie dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (przy płatności z góry). Jeśli płatność została dokonana przy odbiorze, zwrot środków nastąpi na konto wskazane na formularzu odstąpienia od umowy/reklamacyjnym. W przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy towar wraz z uzasadnieniem.
Formularz odstąpienia od umowy służy zarówno do zwrotów, jak i reklamacji. Został przesłany jako załącznik w wiadomości e-mail z informacją o nadaniu przesyłki z zamówieniem. Przykładowy formularz znajdziesz również na naszą stronie: https://multu.pl/uploads/returns/Formularz_reklamacyjny_Multu.pdf
W przypadku zgłoszenia reklamacji online i odesłania produktów w oryginalnych pudełkach, posiadanie formularza papierowego nie jest konieczne. W innym wypadku konieczne będzie wysłanie formularza na adres info@multu.pl razem z wyjaśnieniem sytuacji.
Informację o akceptacji reklamacji otrzymasz od nas przez sms i e-mail. Jeżeli masz konto w naszym sklepie, możesz sprawdzić status reklamacji na swoim koncie. W przypadku braku wiadomości, zachęcamy do kontaktuz naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zwrot środków zostanie wykonany w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia rozpatrzenia reklamacji.

Gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, sklep zwraca koszty za towar, dostawę oraz przesyłkę. Zwrotu kosztów za przesyłkę nie zrealizujemy, gdy klient skorzystał z oferowanego, darmowego zwrotu lub gdyodesłanie do nas przesyłki nie było koniecznością.

Tak. Anulacja zgłoszenia jest możliwa przez panel zwrotów lub poprzez e-mail z wiadomościa o potwierdzeniu zgłoszenia.
UWAGA! Anulacja zlecenia odbioru paczki przez kuriera DPD jest możliwe wyłącznie w dniu zarejestrowania zgłoszenia.

Modyfikacji reklamacji można wykonać tylko poprzez anulację poprzedniego zgłoszenia i ponownej rejestracji nowego zgłoszenia.

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00, z wyjątkiem dni świątecznych.

Kontakt z naszymi konsultantami możliwy jest:

- za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie: https://multu.pl/kontakt

- drogą mailową pod adresem: e-mail: info@multu.pl

- poprzez czat dostępny na naszej stronie internetowej Multu.pl

- telefonicznie pod numerem +48 22 113 70 50

- poprzez nasze media społecznościowe (Facebook- https://www.facebook.com/multupl i Instagram- https://www.instagram.com/multu.pl)

Jesteśmy dostępni w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18, Social Media 8-16.

Na wiadomości mailowe staramy się odpowiadać na bieżąco, jednak zaznaczamy, iż w okresach wzmożonego ruchu mogą wystąpić niewielkie opóźnienia w odpowiedzi. W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: +48 22 113 70 50.

Konto

Konto w serwisie daje szereg możliwości, m. in. klient ma dostęp do historii swoich zamówień oraz ich statusów, ma możliwość zarządzanie zgodami oraz subskrypcjami w ramach zapisu do newslettera, a także podania danych adresowych, które będą automatycznie wczytywane podczas składania zamówienia co znaczeni ułatwi i przyśpieszy ten proces. Koszyk klienta zalogowanego, przechowywany jest na wszystkich urządzenia, na których jest zalogowany, a produkty dodane do listy życzeń zapisują się do czasu ich usunięcia.

Zamówienie można złożyć również bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie, zostanie ono standardowo zrealizowane.

Tutaj możliwe jest dokonanie rejestracji w naszym sklepie: https://multu.pl/register

Aby to było możliwe, należy podać wymagane dane oraz zaakceptować regulamin i politykę cookies, oraz informację na temat przetwarzania danych.

Konto w naszym serwisie jest całkowicie darmowe.

Dane są wykorzystywane przez nas jedynie do realizacji zamówień oraz (pod warunkiem, że klient wyrazisz na to zgodę) do informowania o nowościach i zmianach w naszej ofercie.

Hasło można zmienić po zalogowaniu się na naszej stronie internetowej w zakładce "Moje dane". Jeśli hasło zostało zapomniane, można je odzyskać tutaj https://multu.pl/recover_password Po podaniu adresu mailowego użytego podczas rejestracji klient otrzyma link, do ustanowienia nowego hasła.

Klient może dowolnie modyfikować dane klikając na "Moje konto", następniei "Moje dane", w tej sekcji możliwa jest zmiana podstawowych danych. W celu zmiany adresu do wysyłki paczki, należy kliknąć w "Moje adresy".
Warto sprawdzić, czy adres e-mail został prawidłowo wpisany. Hasło można odzyskać tutaj https://multu.pl/recover_password
Tak, aby tego dokonać, należy zalogować się na naszej stronie internetowej, a następne w sekcji "Subskrypcje i Zgody" cofnąć akceptację regulaminu, co będzie skutkowało całkowitym usunięciem konta z naszego serwisu.

Newsletter

Jest wiele korzyści, m.in. klienci otrzymują specjalne kody rabatowe i jako pierwsi dowiadują się o najnowszych promocjach.

Klient po zapisaniu się do naszego newslettera dodatkowo otrzymuje 10% kod rabatowy na całe zamówienie, bez terminu ważności i kwoty minimalnej.

Newsletter wysyłany jest w przypadku zbliżających się akcji promocyjnych, średnio 2 razy w tygodniu.

Zapisu do newslettera można dokonać tutaj: https://multu.pl/newsletter/sign-in Po podaniu adresu e-mail i opcjonalnie numeru telefonu oraz akceptacji regulaminu zostaje wysłana wiadomość e-mail, w której należy potwierdzić subskrypcję, wybierając: "POTWIERDZAM ZAPIS".

Następnie klient otrzymuje kolejną wiadomość e-mail, a w niej indywidualny kod rabatowy uprawniający do zakupu z 10% rabatem.

Aby potwierdzić subskrypcję, należy nacisnąć przycisk z napisem “POTWIERDZAM ZAPIS”, który znajduje się w wiadomości mailowej, wysyłanej zaraz po dokonaniu zapisu. Wiadomości mogą trafić do folderów: powiadomienia, oferty lub spam (warto to zweryfikować).

Kod za zapis do newslettera należy wprowadzić w podsumowaniu koszyka, w miejscu "masz kod rabatowy?" i zatwierdzić, następnie cena ulegnie obniżeniu. Kod jest jednorazowy i niezależny od kwoty zamówienia.

Szczegółowe informacje dotyczące łączenia poszczególnych promocji znajdują się tutaj: https://multu.pl/regulamin-promocji

Prosimy o sprawdzenie, czy adres e-mail został wpisany prawidłowo, a także inne foldery po zalogowaniu na skrzynkę mailową: spam, oferty, powiadomienia. W razie dalszych problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

W takich sytuacji prosimy spróbować odszukać wiadomość, wpisując w wyszukiwarkę na poczcie słowo Multu, być może zapis do newslettera nie został potwierdzony. W przypadku braku wiadomości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-18:00.

Prosimy o weryfikację, czy wiadomość błędnie nie trafiła do innego folderu np. spam, oferty, powiadomienia. Możliwe jest także odszukanie wiadomości po nazwie sklepu. Jeżeli w dalszym ciągu nie udało się odszukać kodu, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Jeżeli w wiadomości nie jest widoczny kod rabatowy, prawdopodobnie skrzynka e-mail blokuje wyświetlanie obrazów w wiadomościach z naszego sklepu. W górnej części wiadomości powinna znajdować się taka informacja.

Prosimy o wybranie "zawsze pokazuj obrazy od tego nadawcy", a treść wiadomości oraz kod rabatowy zostanie wyświetlony.

Aby tego dokonać, wystarczy kliknąć link pod obrazkiem z ofertą przesłaną w wiadomości mailowej o nazwie "Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj". Klienci zalogowani mogą to zrobić w panelu do wypisania się. Wystarczy przejść w sekcje "subskrypcje i zgody" oraz odznaczyć zgodę na korzystanie z newslettera i kliknąć przycisk zapisz zmiany. Dzięki temu subskrypcja zostanie cofnięta z konta.

Promocja, rabaty, konkursy

Kody rabatowe widoczne są wraz z informacją o promocji u góry strony internetowej. Klienci mogą także uzyskać kod rabatowy na zakupy w ramach akcji marketingowej albo zapisując się do naszego newslettera. Kody do aktywnych promocji znajdują się także w regulaminach promocji, pod linkiem: https://multu.pl/regulamin-promocji.

Kod rabatowy bądź voucher należy wpisać w podsumowaniu koszyka, w polu "Masz kod rabatowy?" i zatwierdzić, a cena ulegnie obniżeniu.

Oczywiście, że tak, wystarczy podać konsultantowi kod rabatowy, z jakiego klient chce skorzystać.

Samodzielnie klient nie ma możliwości dodania kodu rabatowego po zatwierdzeniu zamówienia, w takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta (czat, telefon), przed wysyłką zamówienia. W przypadku już wysłanego zamówienia nie ma możliwości dodania kodu rabatowego.

Zachęcamy do sprawdzenia regulaminu promocji: https://multu.pl/regulamin-promocji. Być może kod rabatowy obowiązuje na inną kategorię produktu, promocja wygasła, nie została osiągnięta minimalna kwota zamówienia, bądź kod rabatowy został błędnie wpisany. Jeśli promocja jest w dalszym ciągu aktywna, a kod nie nalicza się, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Tak, jeśli promocja na stronie internetowej jest wciąż aktywna. Jeżeli jednak promocja zakończyła się, można skorzystać z opcji wymiany z dostosowaniem ceny. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta w dni robocze od poniedziałku do piątku 8:00-18:00. Konsultanci chętnie złożą zamówienie oraz dostosują cenę zgodnie z wymianą, następnie prześlą dane do opłacenia zamówienia. Do realizacji zamówienia przechodzimy po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie bankowym.

Wszystkie warunki korzystania z promocji (ważność, łączenie się z innymi promocjami itp.) znajdują się na naszej stronie internetowej: https://multu.pl/regulamin-promocji

Zazwyczaj promocje nie łączą się, jednak szczegółowe informację oraz warunki promocji dostępne są w regulaminie, pod linkiem: https://multu.pl/regulamin-promocji

W regulaminie promocji na naszej stronie internetowej: https://multu.pl/regulamin-promocji Dodatkowo, czas trwania promocji jest wyświetlony na górze strony głównej wraz z informacją o promocji.

Warunki korzystania z naszych konkursów podawane są poprzez social media ( Facebook, Instagram itp.). Regulaminy konkursów dostępne są w notatkach na naszym fanpage. W razie pytań dotyczących konkursów prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej na Facebooku.

Vouchery i kody rabatowe można wykorzystać wyłącznie w zamówieniach i nie są wymieniane na gotówkę.

Techniczne

Rejestracji w naszym sklepie można dokonać tutaj: https://multu.pl/register podając niezbędne dane, a także akceptując regulamin, politykę cookies i informację na temat przetwarzania danych.

Jeśli to możliwe prosimy o udokumentowanie występującego problemu (np. zrzut ekranu) i kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adres mailowym info@multu.pl. Po otrzymaniu wiadomości i dokładnej weryfikacji postaramy się pomóc.

W pilnych sprawach prosimy o kontakt telefoniczny z naszą infolinią pod numerem 22 113 70 50 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.

W celu odzyskania hasła kliknij tutaj: https://multu.pl/recover_password Niezbędne jest podanie adresu e-mail użytego podczas rejestracji. Na podany adres zostanie wysłany link w celu ustanowienia nowego hasła.

W przypadku niepowodzenia płatności online zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji, zachęcamy do ponownego zakupu. Aby ułatwić ponowienie zamówienia, zachowamy koszyk do momentu zamknięcia przeglądarki.

Prosimy o ponowną próbę dokonania zakupu, warto pamiętać, że produkty w koszyku zostaną zapisane do czasu zamknięcia przeglądarki. W razie dalszych problemów zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, telefonicznie pod numerem: +48 22 113 70 50, e-mailowo na adres info@multu.pl, bądź za pośrednictwem czatu na naszej stronie internetowej.

Warto zgłosić zaistniałe utrudnienia drogą mailową, załączając do wiadomości zrzut ekranu, na którym widnieje powstały problem. To przyśpieszy proces weryfikacji. Adres, na który należy wysłać zgłoszenie to: info@multu.pl

Produkt

Niestety nie ma takiej możliwości, prowadzimy sprzedaż jedynie wysyłkową. Zawsze możliwy jest zwrot lub wymiana niepasującego produktu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez klienta.

Wszystkie dostępne rozmiary danego modelu dostępne są w tabeli, jeśli np. obuwie dostępne jest w rozmiarach 36-41 oznacza to, że nie jest produkowane w innych rozmiarach.

Obecnie nie posiadamy funkcji powiadamiania o dostępności rozmiaru na naszej stronie internetowej, jednak pracujemy nad tym. Zachęcamy do przeglądania naszej strony internetowej, stany magazynowe aktualizowane są na bieżąco, więc w przypadku anulowania zamówienia produkt automatycznie powróci na stan.

Rozmiary poszczególnych producentów mogą różnić się od siebie. W trosce o komfort, każdy produkt mierzymy sami. Jeśli rozmiar nie jest standardowy, podajemy wskazówkę: kup większe/kup mniejsze. Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, gdzie wyspecjalizowany personel pomoże dokonać wyboru.

Warto przed zakupem porównać wymiary obuwia/odzieży (takie jak długość stopy, długość wkładki, szerokość w pasie, obwód klatki piersiowej itp.) dostępnymi na stronie w tabeli, z indywidualnymi wymiarami. Mamy nadzieję, że to znacznie ułatwi wybór odpowiedniego rozmiaru.

Wymiary produktów zamieszczone są w tabeli rozmiarów dostępnej na stronie internetowej nad opcją "Wybierz rozmiar". Dodatkowo dodaliśmy jeszcze odnośnik w sekcji Szczegóły produktu o treści "Wymiary produktu" , który także kieruje do tabeli rozmiarów.

W przypadku zainteresowania wymiarem spoza tabeli prosimy o wysłanie wiadomości mailowej zawierającej kod produktu oraz wymiar do zmierzenia na adres mailowy info@multu.pl. Pracownik działu pomiarów sprawdzi dany produkt, a w wiadomości zwrotnej wyślemy interesujące parametry.

RODO

Wycofanie zgód marketingowych możliwe jest z poziomu konta klienta w sekcji "zgody i subskrypcje". Należy odznaczyć wszystkie zaznaczone wymagane okienka i wybrać "zapisz zmiany". Dla użytkowników niezarejestrowanych w celu wypisania się z newslettera należy kliknąć link pod obrazkiem z ofertą przesłaną w wiadomości mailowej o nazwie "Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj". Link do edytowania zapisanych subskrypcji i zgód marketingowych można uzyskać także za pośrednictwem naszej strony internetowej: https://multu.pl/newsletter/send-link Po podaniu adresu mailowego i zatwierdzeniu poprzez kliknięcie "wyślij link do edycji", klient otrzymuje wiadomość mailową, zawierającą link do subskrypcji zgód. Wycofanie innych zgód marketingowych możliwe jest po kontakcie mailowym na adres: info@multu.pl.

W celu rezygnacji z newslettera prosimy o kliknięcie linka w wiadomości mailowej, pod obrazkiem "Jeżeli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj" Jest on dostępny w wiadomości wraz z przesłaną ofertą. Klienci zalogowani mogą tego dokonać za pośrednictwem zakładki "subskrypcje i zgody". Należy odznaczyć zgodę na korzystanie z newslettera i kliknąć przycisk "zapisz zmiany", następnie subskrypcja zostanie cofnięta.

Klient może samodzielnie usunąć konto poprzez zalogowanie się na naszej stronie internetowej i wybraniu zakładki "subskrypcje i zgody". Następnie należy cofnąć akceptację regulaminu: spowoduje to usunięcie konta z naszego serwisu.

W celu skorzystania z prawa do zapomnienia prosimy o przesłanie wiadomości mailowej na adres info@multu.pl z prośbą o zaprzestanie przetwarzania danych. Po otrzymaniu wiadomości przez nasz sklep i dokonaniu zmian konsultant prześle potwierdzenie usunięcia danych ze wszystkich baz.

2020 AZAGROUP S.A.