Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific

Szare Botki Prolific

Kod produktu: 4450000216554

144,99 zł
49,99 zł
(2)
2 osoby są zainteresowane tym produktem
Ostatnio kupiony godzinę temu

Wybierz rozmiar:

Numeracja typowa - możesz bez obaw wybrać rozmiar, który nosisz na co dzień.
  • Z Pocztą Polską darmowa dostawa już od 100 zł!
  • Ekspresowa dostawa już w 24h
Wymiary produktu
Wybierz rozmiar
Numeracja typowa - możesz bez obaw wybrać rozmiar, który nosisz na co dzień.
Trwa promocja 25% rabatu na co drugi produkt
  • Kod produktu: 4450000216554
  • Kolor: Szary
  • Tęgość stopy: Neutralny
  • Rodzaj obcasa: Słupek
  • Ocieplenie: Lekko ocieplany
  • Wkładka/wyściółka: Sztuczne futro
  • Materiał: Ekozamsz
  • Nosek buta: Okrągły
  • Zapięcie: Zamek błyskawiczny
  • Sezon: Jesień
  • Wysokość obcasa: 8.5cm
  • Wymiary produktu

Czas realizacji zamówień

Jakie są koszty dostawy?

  • Poczta Polska - dostawa w ciągu 48h po nadaniu paczki:
    1. PayU – już od 9,99 zł
    2. za pobraniem – 14,99 zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Poczta Polska - Odbiór w punkcie:
    1. PayU – już od 9,99 zł
    2. za pobraniem – 14,99 zł
  • Przesyłka kurierska DPD - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 9,99 zł
    2. za pobraniem – 14,99 zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Przesyłka kurierska UPS - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 9,99 zł
    2. za pobraniem – 14,99 zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • UPS - Odbiór w punkcie:
    1. PayU – 9,99 zł
    2. za pobraniem – 14,99 zł
  • Paczkomaty InPost - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 9,99 zł

Nie odebrałam/em przesyłki kurierskiej. Co teraz?

Do każdej z przesyłek dołączamy numer telefonu Klienta, aby w takich sytuacjach umożliwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy. Jeżeli nie otrzymasz od nas zakupionej przesyłki, skontaktuj się z nami mailowo na: info@multu.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 22 113 70 50, a na pewno nasi konsultanci pomogą Ci znaleźć rozwiązanie.

Dokonałam/em zakupu, kiedy otrzymam przesyłkę?

Swoją przesyłkę otrzymasz maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od momentu przekazania paczki kurierowi.

Chcę otrzymać fakturę VAT. Wyśleci mi ją wraz z przesyłką?

Z troski o środowisko, zdecydowaliśmy się zaprzestać drukowania faktur i formularzy zwrotu. W zamian nasi klienci otrzymują je w formie elektronicznej jako załącznik do wiadomości e-mail informującej o nadaniu przesyłki z zamówieniem.

Czy mogę przymierzyć buty przed zakupem?

Niestety nie ma obecnie takiej możliwości, jednak zawsze możesz zwrócić towar, który nie pasuje.

Czy istenieje możliwość odbioru osobistego?

Niestety, nie ma możliwości osobistego odbioru zakupionego produktu.

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

  • Czas realizacji zamówienia wynosi średnio od 2 do 4 dni roboczych. Realizacja zamówienia to czas, jaki potrzebujemy na przygotowanie paczki do nadania w naszym Centrum Logistycznym oraz czas dostarczenia paczki przez firmę logistyczną wybraną przez klienta.
    1. Kurier DPD – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    2. Kurier UPS – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    3. UPS odbiór w punkcie – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    4. Paczkomaty – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    5. Poczta Polska Kurier 48 – zaplanowany termin dostawy do 2 dni roboczych.

Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku problemów w kontakcie pomiędzy kurierem a odbiorcą lub z przyczyn niezależnych, leżących po stronie firmy kurierskiej bądź firmy InPost (operatora usługi Paczkomaty).

  • Otrzymany produkt możesz zwrócić w ciągu 30 dni od dnia odebrania zamówienia
  • Najwygodniejszą formą zgłoszenia zwrotu jest skorzystanie z panelu online​
  • Zwracany towar należy odesłać w jego oryginalnym opakowaniu (folia, pudełko itp.)​
  • Zwrot należnej kwoty nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy​
Szczegółowe informacje dotyczące Zwrotu i Reklamacji znajdziesz na stronie
  • Kod produktu: 4450000216554
  • Kolor: Szary
  • Tęgość stopy: Neutralny
  • Rodzaj obcasa: Słupek
  • Ocieplenie: Lekko ocieplany
  • Wkładka/wyściółka: Sztuczne futro
  • Materiał: Ekozamsz
  • Nosek buta: Okrągły
  • Zapięcie: Zamek błyskawiczny
  • Sezon: Jesień
  • Wysokość obcasa: 8.5cm
  • Wymiary produktu

Czas realizacji zamówień

Jakie są koszty dostawy?

  • Poczta Polska - dostawa w ciągu 48h po nadaniu paczki:
    1. PayU – już od 9,99 zł
    2. za pobraniem – 14,99 zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Poczta Polska - Odbiór w punkcie:
    1. PayU – już od 9,99 zł
    2. za pobraniem – 14,99 zł
  • Przesyłka kurierska DPD - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 9,99 zł
    2. za pobraniem – 14,99 zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • Przesyłka kurierska UPS - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 9,99 zł
    2. za pobraniem – 14,99 zł (płacimy gotówką kurierowi).
  • UPS - Odbiór w punkcie:
    1. PayU – 9,99 zł
    2. za pobraniem – 14,99 zł
  • Paczkomaty InPost - dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki:
    1. PayU – 9,99 zł

Nie odebrałam/em przesyłki kurierskiej. Co teraz?

Do każdej z przesyłek dołączamy numer telefonu Klienta, aby w takich sytuacjach umożliwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy. Jeżeli nie otrzymasz od nas zakupionej przesyłki, skontaktuj się z nami mailowo na: info@multu.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 22 113 70 50, a na pewno nasi konsultanci pomogą Ci znaleźć rozwiązanie.

Dokonałam/em zakupu, kiedy otrzymam przesyłkę?

Swoją przesyłkę otrzymasz maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od momentu przekazania paczki kurierowi.

Chcę otrzymać fakturę VAT. Wyśleci mi ją wraz z przesyłką?

Z troski o środowisko, zdecydowaliśmy się zaprzestać drukowania faktur i formularzy zwrotu. W zamian nasi klienci otrzymują je w formie elektronicznej jako załącznik do wiadomości e-mail informującej o nadaniu przesyłki z zamówieniem.

Czy mogę przymierzyć buty przed zakupem?

Niestety nie ma obecnie takiej możliwości, jednak zawsze możesz zwrócić towar, który nie pasuje.

Czy istenieje możliwość odbioru osobistego?

Niestety, nie ma możliwości osobistego odbioru zakupionego produktu.

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

  • Czas realizacji zamówienia wynosi średnio od 2 do 4 dni roboczych. Realizacja zamówienia to czas, jaki potrzebujemy na przygotowanie paczki do nadania w naszym Centrum Logistycznym oraz czas dostarczenia paczki przez firmę logistyczną wybraną przez klienta.
    1. Kurier DPD – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    2. Kurier UPS – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    3. UPS odbiór w punkcie – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    4. Paczkomaty – zaplanowany jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych),
    5. Poczta Polska Kurier 48 – zaplanowany termin dostawy do 2 dni roboczych.

Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć w przypadku problemów w kontakcie pomiędzy kurierem a odbiorcą lub z przyczyn niezależnych, leżących po stronie firmy kurierskiej bądź firmy InPost (operatora usługi Paczkomaty).

  • Otrzymany produkt możesz zwrócić w ciągu 30 dni od dnia odebrania zamówienia
  • Najwygodniejszą formą zgłoszenia zwrotu jest skorzystanie z panelu online​
  • Zwracany towar należy odesłać w jego oryginalnym opakowaniu (folia, pudełko itp.)​
  • Zwrot należnej kwoty nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy​
Szczegółowe informacje dotyczące Zwrotu i Reklamacji znajdziesz na stronie

Opinie

  • Szare Botki Prolific
    Ładne i ciepłe botki.Sklep na szóstkę szybko i miło.
    Pomocne
    (0)
  • Szare Botki Prolific
    Są ok zgodnie z opisem
    Pomocne
    (0)
Tabela rozmiarów
Wymiary produktu Szare Botki Prolific
Rozmiary podane są w centymetrach.
Jak mierzymy produkty?
Rozmiar Długość stopy [1] Długość wkładki [2] Szerokość wkładki [3] Wysokość obcasa [6] Wysokość buta [7] Obwód cholewki
35 22.7 23.2 7.5 8.5 21 27
36 23.5 24 7.5 8.5 21 28
37 24 24.5 7.5 9 22 28
38 24.5 25 8.5 9 22 29
39 25.3 25.8 8.5 9 22 30
40 26 26.5 8.5 9 22.5 30
Tęgość neutralna - rekomendowana dla wszystkich osób
Jak mierzymy produkty?
Mierzenie produktu
  • Długość stopy
  • 1 - Długość wkładki
  • 2 - Szerokość wkładki
  • 3 - Wysokość obcasa
  • 6 - Wysokość buta
  • 7 - Obwód cholewki

Polecamy:

Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific
Szare Botki Prolific

2020 AZAGROUP S.A.