Wymiany, zwroty i reklamacje

Zwrot

Krok 1
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką.

Jeżeli nie posiadasz formularza, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą naszej infolinii, czatu bądź wiadomości e-mail. Formularz odstąpienia od umowy prześlemy na Twój adres mailowy.

Na zwrot produktu masz 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

Jeśli zamówiłeś paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej, możesz ją odesłać za darmo (nie płacąc za przesyłkę) w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Krok 2
Zapakuj przedmiot, który chcesz zwrócić oraz dołącz do paczki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć.
Krok 3
Paczkę ze zwracanym produktem zaadresuj na poniższy adres:

Multu.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

PAMIĘTAJ! Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem (wysłanych na koszt adresata) oraz nadanych za pomocą Paczkomatów!
Krok 4
Poczekaj na zwrot należności. Nastąpi on w ciągu 14 dni, liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie. Zwrot płatności nastąpi na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.

Wymiana - Jak mogę wymienić zakupione produkty?

Krok 1
Zwróć produkt zgodnie z instrukcją podaną powyżej (ZWROT).
Krok 2
Złóż nowe zamówienie w dowolnym dla Ciebie momencie. Pamiętaj, aby opłacić nowe zamówienie. Należność za produkty, które do nas odesłałaś/eś zostanie zwrócona w ciągu 14 dni liczonych od momentu otrzymania przesyłki w magazynie.

Reklamacja

Krok 1
Zanim odeślesz wadliwy produkt, zgłoś reklamację drogą mailową. Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia. Podanie takich informacji usprawni proces reklamacji, przed wysłaniem reklamowanego produktu. Na Twój adres mailowy wyślemy wstępną opinię i ewentualnie dalszą instrukcję.
Krok 2
Jeśli dostaniesz odpowiedź drogą mailową, że Twoja reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, możesz wysłać do nas wadliwy produkt. Najpierw wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką krótko opisując powód reklamacji, co przyspieszy proces jej rozpatrzenia.

Jeżeli nie posiadasz formularza, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą naszej infolinii, czatu bądź wiadomości e-mail. Formularz odstąpienia od umowy prześlemy na Twój adres mailowy.
Krok 3
Odeślij wadliwy produkt wraz z formularzem na adres:

Multu.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Pamiętaj! Na odesłanie wadliwego produktu masz 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Polecamy odesłać produkt ekonomiczną przesyłką pocztową. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy Ci koszty przesyłki.
Krok 4
Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z wadliwym produktem w naszym Dziale Reklamacji.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar i przesyłkę na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.

2019 AZAGROUP S.A.