Wymiany, zwroty i reklamacje

Zwrot

Krok 1
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy otrzymany wraz z Twoją przesyłką.

W przypadku braku otrzymania formularza odstąpienia od umowy, znajdziesz go również na swojej skrzynce mailowej. Został wysłany w mailu potwierdzającym wysyłkę przesyłki. Jeśli na mailu również go nie ma, skontaktuj się z nami w wybrany przez siebie sposób (telefon,czat, formularz kontaktowy na stronie), a my wyślemy Ci dokument odstąpienia od umowy na Twój adres e-mail.

Na dokonanie zwrotu produktu masz 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

Zgodnie z §10 ust. 1 Regulaminu Sklepu, zwrotom nie podlegają produkty, które noszą znamiona użytkowania, a także m.in. kostiumy kąpielowe i bielizna.

Wybierając opcję dostawy pośrednika Poczty Polskiej pod wskazany adres lub do punktu odbioru (Ruch, Orlen, Żabka itd.), masz opcję odesłania jej za darmo w ciągu 14 dni od otrzymania swojego zamówienia za pomocą wydrukowanej etykiety darmowego zwrotu na paczkę.

Instrukcja darmowego zwrotu jest widoczna pod linkiem: https://ezwroty.poczta-polska.pl W pierwszej kolejności należy wybrać sklep, wpisując frazę Multu, a następnie kliknąć wyświetloną nazwę sklepu. Po kliknięciu sklep, nastąpi auto uzupełnianie płatnika przesyłki, czyli „Multu, ul. Aleja Krakowska 140a, 05-552 Marysin".

UWAGA: Prosimy o nieużywanie opcji “Zwróć do sklepu, którego nie ma liście”. Może to doprowadzić do naliczenia dodatkowych opłat za przesyłkę, którymi Poczta Polska obciąży klienta – w tym wypadku Ciebie.
Krok 2
Spakuj produkt, który chcesz zwrócić oraz dołącz do przesyłki formularz odstąpienia od umowy. Przesyłka powinna być starannie zabezpieczona.

Zwrotu produktów należy dokonywać w oryginalnych opakowaniach (pudełko w przypadku obuwia, folie w przypadku odzieży). W przypadku braku dołączenia formularza odstąpienia od umowy, możesz do nas przesłać zdjęcie lub skan wypełnionego formularza.

Pamiętaj, że można zwrócić produkty z różnych zamówień w jednej paczce. W tym celu prosimy o spakowanie produktów w oryginalnych opakowaniach w jednej przesyłce oraz zamieszczenie wszystkich wypełnionych formularzy zwrotu z odsyłanych zamówień.

W przypadku skorzystania z darmowego zwrotu użyj tylko jednej etykietki na paczkę z tych zamówień. Wybór, z którego zamówienia ją uzyskać, jest dowolny.
Krok 3
Przesyłkę ze zwracanym produktem odeślij na adres:

Multu.pl - Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska, nr. 140a
05-552 Marysin

UWAGA: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem (wysłanych na koszt odbiorcy) oraz nadanych za pomocą Paczkomatów. Przesyłka zwrotna powinna zostać opłacona przez klienta.
Krok 4
Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania paczki przez nasz magazyn oraz zostanie dokonany, w taki sam sposób, w jaki otrzymaliśmy wpłatę za zamówienie, chyba że klient wskaże inne konto na formularzu odstąpienia od umowy (niezbędne w przypadku płatności przy odbiorze lub przekazu pocztowego).

Wymiana - Jak mogę wymienić zakupione produkty?

Krok 1
Dokonaj zwrotu produktu zgodnie z procedurą podaną powyżej (ZWROT)
Krok 2
Dokonaj ponownie zakupu w naszym sklepie. Pamiętaj, aby je opłacić. Zwrot środków za odesłane produkty nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania przez nasz magazyn.

Reklamacja

Krok 1
Przed odesłaniem do naszego sklepu wadliwego towaru, zgłoś reklamację drogą mailową na adres: reklamacje@multu.pl. Opisz krótko przyczynę reklamacji, poddaj numer zamówienia i dołącz zdjęcia wadliwego towaru. Rozmiar wiadomości mailowej nie powinien przekroczyć 20 MB. To usprawni cały proces reklamacyjny.
Krok 2
Zaczekaj na odpowiedź ze strony biura obsługi klienta ze wstępną opinią Działu Reklamacji BOK. Aby odesłać produkty, postępuj zgodnie z instrukcją otrzymaną w wiadomości zwrotnej.
Krok 3
Odeślij wadliwy towar wraz z formularzem odstąpienia od umowy na adres:

Multu.pl – Centrum Logistyczne
Aleja Krakowska 140A
05-552 Marysin

Jeśli formularz nie został dołączony do przesyłki, prosimy o wysłanie zdjęcia uzupełnionego formularza na adres e-mail: info@multu.pl
Krok 4
Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki przez nasz Dział Reklamacji. Jeżeli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrot należności za wadliwy produkt i przesyłkę zostanie dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie, przy płatności z góry. Jeśli płatność została dokonana przy odbiorze, zwrot środków nastąpi na konto wskazane na formularzu odstąpienia od umowy. W przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.

2019 AZAGROUP S.A.